knipsolini Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Trude, Childcock, sønnen til Bjarte ETC ETC ETC skulle vore pensjonert etter første innslag, og håpar dei aldri returnerer. Då er eg meir for ein retur av Per Skinkerud, Franz Beckenbauer eller meir Bjartes Daybook(glad i Bjarte, ja). Tar heller radiorullett enn "hva koster det" anyday. Kunne ikke vært mer uenig. Bjartes innslag er det eneste jeg spoler over. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Skal noen karakterer returnere så er det Skrotnes og Apenes. Det er de to eneste karakterene jeg mener det er internasjonal kvalitet over. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Skal noen karakterer returnere så er det Skrotnes Han ville jo vært 118 år nå. Virker litt usannsynlig. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 I den formen han var i som 110-åring er ikke det usannsynlig i det hele tatt. Skrotnes, Sudde, Egil, faren til Bjarte, sønnen til Bjarte og Konrad Kroppsnes kan gjerne returnere. Lurer også på hvordan det går med Terje Sædseth. Per Skinkerud var ikke helt min humor. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Tror kanskje Skrotnes har bursdag 29. februar. For han var 110 i mer enn ett år for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Introen på sendingen idag... Fett! Savner radioen er din, ass. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Kan ikke tro at de skal fortsette med radioruletten. Hvem i huleste var de folka som sendte mail inn og sa de likte det? Det er jo bare piss. Og mangla det noe fra torsdagspodcasten, eller glemte Tore å fortelle lytterne hva som var i miksen i går? Endret 31. august 2018 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Radioruletten er bare tull, ja. Jeg ser ingen underholdningsverdi. Jeg har der i mot stor tru på blokkbingo, selv om gutta ikke har truffet blink helt enda. Håper Tore får til noe morsomt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Kan ikke tro at de skal fortsette med radioruletten. Hvem i huleste var de folka som sendte mail inn og sa de likte det? Det er jo bare piss. Og mangla det noe fra torsdagspodcasten, eller glemte Tore å fortelle lytterne hva som var i miksen i går? Episoden hvor en av de jukset var morsom. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Radiorullett > Blokkbingo. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Radiorullett > Blokkbingo.Kan være enig i at de ikke helt har fått til blokkbingo ennå, men mener du faktisk at underholdningspotensialet er større i radiorulletten? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Klikka meg inn på Det Kongelige Norske Dagbladet og der fant jeg dæven røske meg en Bassefar på forsida. Lurer på om han nevner filmen i "siste 24" på mandag. Er det der dattera hans forresten? Visste ikke at han hadde så gamle unger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Det er vell ste-datteren? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Skulle ønske de kunne forsone seg med at de er morsomst når de bare preiker piss, siste 24 timer og postkasse er en fin katalysator for dette. Sketsjer og spalter som *bingo kunne de gjerne lagt ned for min del. Blir av og til skuffet når en god digresjon avbrytes for å måtte spille musikk eller for å bevege seg over til neste spalte. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Og mangla det noe fra torsdagspodcasten, eller glemte Tore å fortelle lytterne hva som var i miksen i går? Tror han glemte det. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hvordan er det mulig å ikke sikre en mann du visste var trua på livet? 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Hvordan faen er det mulig å ikke få sikra en mann dere visste var trua på livet? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Sånn var det ja Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Egil fra datasupport er savnet i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå