knipsolini Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Har meget troa på de erotiske novellene. Her kan resepsjonistene virkelig utfolde seg. Regner med at Tore fokuserer på store peniser, som han har så fasinasjon for. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Sissel som røyker imens hun driter.. Får ikke bildet ut av hodet.. Meget godt utlevert av Bjarte ? Tore som hulker da de snakker om sin døde mormor var hysterisk. Galgenhumor på sitt beste Endret 22. august 2018 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Høres vondt ut å drite ut av hodet Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Fuck, nå var tiden for fornuftige podcasts over... Håper nesten RR begynner med ukesshow istedet for man - tors i fremtiden, har man litt mer tid til å pløye igjennom andre podcasts også Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Ops. Ikke meningen å poste.. Endret 22. august 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Ser ut som Sideprat er den nye "Over hekken" Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Deilig førsteuke. Liker de nye spaltene. Men de gjorde John Spencer annenhver dag sist sesong, så håper på å få høre litt andre telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Kan noen ta en kjapp oversikt over årets poster og spalter? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Mandag er postkasse, frossenpizatest og erotisk novelle. Tirsdag er Kjør debatt og blokkbingo, onsdag er aktualitetsmagasinet og sketsjer. Og (forhåpentligvis aldri igjen) radioruletten da. Torsdag er eneste som er lik som i fjor: dilemmas, hva koster det og stavmikser. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 John Spencer Er jo den beste karakteren! Blokkbingo kan de godt legge på blokka... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Takker, Sanchez_ Bra at de har behold "hva koster det", men radioruletten kan de gjerne legge ned nå. Ikke at jeg egentlig misliker den, men det er sjelden den har gitt meg noe særlig. De eneste gangene det var litt gøy var da de skrev ned masse artister. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 John Spencer Er jo den beste karakteren! Blokkbingo kan de godt legge på blokka... Spencer er grei han (hvertfall bedre enn Trude), men poenget var bare at han var nesten den eneste karakteren de hadde med i den hele forrige sesongen, så jeg håper bare på litt mer variasjon i år. Blokkbingo har potensiale, men jeg synes ikke det var superunderholdende sist. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Synes absolutt de må fortsette med blokkbingo selv om det ikke var spesielt underhodende denne gangen. Synes det er bra de tester ut ting noen ganger før de eventuelt velger skrinlegging. Radiorulett fatter jeg ikke at spesielt mange kan like (nå hørtes det riktignok ut som de fleste var enige). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Radiorulett er noe de kunne testet i ett program, ikke noe å videreføre over flere sesonger. Blokkbingo har absolutt potensiale. Liker at de må jobbe litt, hehe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Synes det er artig, men enig i at en sesong hadde vært nok. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Trude, Childcock, sønnen til Bjarte ETC ETC ETC skulle vore pensjonert etter første innslag, og håpar dei aldri returnerer. Då er eg meir for ein retur av Per Skinkerud, Franz Beckenbauer eller meir Bjartes Daybook(glad i Bjarte, ja). Tar heller radiorullett enn "hva koster det" anyday. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Trude og Spencer er jo hysteriske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå