Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mandag er postkasse, frossenpizatest og erotisk novelle. Tirsdag er Kjør debatt og blokkbingo, onsdag er aktualitetsmagasinet og sketsjer. Og (forhåpentligvis aldri igjen) radioruletten da. Torsdag er eneste som er lik som i fjor: dilemmas, hva koster det og stavmikser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

John Spencer Er jo den beste karakteren!

Blokkbingo kan de godt legge på blokka...

Spencer er grei han (hvertfall bedre enn Trude), men poenget var bare at han var nesten den eneste karakteren de hadde med i den hele forrige sesongen, så jeg håper bare på litt mer variasjon i år.

Blokkbingo har potensiale, men jeg synes ikke det var superunderholdende sist.

Lenke til kommentar

Synes absolutt de må fortsette med blokkbingo selv om det ikke var spesielt underhodende denne gangen. Synes det er bra de tester ut ting noen ganger før de eventuelt velger skrinlegging. Radiorulett fatter jeg ikke at spesielt mange kan like (nå hørtes det riktignok ut som de fleste var enige).

Lenke til kommentar

Trude, Childcock, sønnen til Bjarte ETC ETC ETC skulle vore pensjonert etter første innslag, og håpar dei aldri returnerer. Då er eg meir for ein retur av Per Skinkerud, Franz Beckenbauer eller meir Bjartes Daybook(glad i Bjarte, ja). Tar heller radiorullett enn "hva koster det" anyday.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...