Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Hvorfor heter videoen: "Tore Sagen dreper prostituert i i ukjent musikkvideo". Jeg ser ikke noe drap. Er det implisitt? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Har nå kommet til en periode hvor de sier IGÅR veldig ofte og jeg tror jeg nominerer det til det mest irriterende de noen gang har drevet med. Jepp, det slår selv FORUM FORUM FORUM. Er det virkelig noen som synes dette er morsomt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Igor er jo genialt. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Synes IGOR var greit de første årene, men det er litt for mye av det mot slutten, spesielt i 17-18-sesongen hvor det blir nevnt omtrent hver dag. Forum-greiene synes jeg aldri har vært irriterende, fordi de aldri har nevnt det sånn utrolig mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Jeg sitter her på kontoret og hører litt på gamle RR-episoder. I den tredje episoden noensinne, diskuterer de hva de er aller mest bekymret for. Bjarte sier hjerneblødning. Tilfeldig? Han hadde blodpropp. Ikke blødning.... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Igor er 10/10 i min bok. Edit: men så avslører vel signaturen min meg noe også da... Endret 1. august 2018 av Lyspaere Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Klarer ikke helt å se humoren i IGÅR, gitt. "Mitsubishi teeny weeny" er festlig da. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Klarer ikke helt å se humoren i IGÅR, gitt. "Mitsubishi teeny weeny" er festlig da. Haha, den hater jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Bare gå... og TA MED DEG DØRA! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 Haha, jingelen til "ukens kaktus/sjampagne" er jo smått fantastisk. Fullstendig barne-tv og artig at Steinar gjør narr av den Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 https://www.instagram.com/p/BmQJ8Fwni0U/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=yw1bn55zrtej 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 RR melder at de er tilbake på radioen allerede 20 august! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Å? Det var helt nytt for meg! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Har akkurat starta på siste sesongen, så jeg når nok igjen dem i høst. 2016 var ihvertfall en bra sesong med frityrkokeren som absolutte høydepunkt. Vil definitivt bli savnet. Håper også Etiker'n kommer tilbake, og bra at de har tatt med "Hva koster det" videre. Så det negative. Kudos for en hel sesong uten vikarer, men to tirsdager i desember ble bytta ut med "some of" og det må ha vært veldig mye opptak. Var vel en hel uke tidlig i sesongen, og jeg har på følelsen at torsdager aldri er live lenger. Også litt kjipt at de slutta helt med sketsjer. De som redigerer podcaster må skytes når de fjerner jingler, men lar minuttlange reklamer for andre programmer bli. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 De må nok fjerne jingler i podcasts pga rettigheter til musikken Tore bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå