Kjøleskap Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Nå som jeg er godt igang med 2016 vil jeg skryte av at jingelen til "Hva koster det" kanskje er den beste noensinne. Utrolig fengende. Liker posten også. Spennende å gjette prisen selv og se om jeg slår resepsjonistene. Frityrkokeren og Etikeren er også bra saker, mens ukas kaktus/sjampagne er helt greit. Kontrafaktisk kunne de gjerne ha lagt ned. Likte det i starten, men nå begynner kontrafaktumene å bli ganske tynne og det er enda ingen jingle. Så ja, for det meste en bra sesong hittil. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Bjarte skal spille sinnsykt mange teaterforestillinger fra september av: https://billett.detnorsketeatret.no/Online/default.asp?doWork::WScontent::loadArticle=Load&sessionlanguage=NOR&BOparam::WScontent::loadArticle::article_id=31572BFA-64F7-4560-9F20-59C701B0DD90 Er det fare for at det ikke blir RR denne høsten? Eller evt. at de kjører på uten Bjarte i perioder? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Er vel ganske stor fare for det nå som Tore har fått unge igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Er vel ganske stor fare for det nå som Tore har fått unge igjen. Den kom vel nettopp? Blir vel ikke perm i september da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Tipper Live tar perm først, og så tar Tore over til høsten. Passer bra med tanke på at Bjarte også er opptatt på den tiden. Blir neppe noe mer RR i år. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Typisk folk å få barn og ødelegge alt sammen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ro dere ned. I kommentarfeltet til denne videoen her bekreftes det jo at RR skal gå som normalt til høsten. https://www.facebook.com/radioresepsjonenp13/videos/1648132575299895/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Intet nytt her i tråden Mchansern. Husker toppunktet når Bjarte fikk blodpropp og Steinar var generelt feit og fikk noe hjerteflimmer i syden., Da var jo RR lagt ned her inne. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Det er jo lov å håpe at det kommer flere web-serier hvertfall. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ro dere ned. I kommentarfeltet til denne videoen her bekreftes det jo at RR skal gå som normalt til høsten. https://www.facebook.com/radioresepsjonenp13/videos/1648132575299895/ Supert det! Ikke noe unormalt at det spekuleres i det da. Man kan jo ikke forvente å se i et random kommentarfelt for å finne ut slikt. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Intet nytt her i tråden Mchansern. Husker toppunktet når Bjarte fikk blodpropp og Steinar var generelt feit og fikk noe hjerteflimmer i syden., Da var jo RR lagt ned her inne. Jesus Kristjos. Du er sur, du. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Bukseforedraget er veldig legendarisk! 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Topp 3 beste RR-moment, utvilsomt. Den, Bjørns barnebok og kjøleskap-vitsen regjerer på toppen. 150kg vs 50IQ-dilemmaet og Tores forlovelse like bak. Endret 24. juli 2018 av Sanchez_ Lenke til kommentar
shai Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Noen som husker da gutta forsøkte å imitere Marimba-musikken? Tror de snakket om vekkeklokke-lyder og både Steinar og Tore forsøkte flere ganger før Bjarte endelig skjønte hva de snakket om, og det er jo et av de morsomste øyeblikkene jeg har hørt. Holdt på å le meg av veien da jeg hørte det i høst en gang. Noen som aner ca når det kan ha vært? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Mens vi først er igang. Noen som husker hvilken sending som ikke kunne gå videre før Bjarte hadde nevnt en norsk hiphop-artist? Drev vel på i 2-3 minutter før han kom på noen. Eneste jeg vet er at det var i 2015. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Det som er best for min del er tidlig RR (kanskje 2007-08?) da Tore lagde innslag hvor han intervjuet prominente folk om viktige tema, men det alltid endte opp som (homo)-erotikk etterhvert. Min favoritt er føljetongen om Inka-indianernerne hvor Tore er del av en ekspedisjon inn i jungelen i Peru. 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Enig med McHansern (ELLER BK-Hansern!) Den der han blir med han fyren nedi kloakken er også ganske god. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Jeg sitter her på kontoret og hører litt på gamle RR-episoder. I den tredje episoden noensinne, diskuterer de hva de er aller mest bekymret for. Bjarte sier hjerneblødning. Tilfeldig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå