Dilemma Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Noen som husker hvor FORUM FORUM FORUM-greiene kommer fra? Det er ihvertfall en ting jeg aldri har likt. Det er bare irriterende. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Ok, etter å ha kommet halvveis i 2015-sesongen må jeg si at snustesten er den første testen jeg virkelig ikke har brydd meg om. Som jeg har skjønt har de ikke hatt tester de to siste åra, så nå må de komme sterkt tilbake med den store frossenpizzatesten. Det er jo noe alle kan relatere til, uansett om de vil innrømme det eller ikke. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg kan ikke huske snustesten... kanskje et vagt minne om at Bjarte ble kvalm av det. Når var dette? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. april 2018 Del Skrevet 8. april 2018 Noen lettvint måte å få tak i 2017/18-sesongen til å laste ned? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. april 2018 Del Skrevet 16. april 2018 Pantet flasker i dag. Det ble 69 kroner Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 I disse tørketider: https://nrkbeta.no/2018/04/18/ungdomsprogrammer-laget-av-eldre-folk-vil-aldri-ga-av-moten-her-er-tazte-priv/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Kan de ikke ta tilbake RR på TV i stedet for Ukens Vinner? Førstnevnte ble jo ganske morsomt etterhvert, selv om det sleit litt i starten. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Mye mer jobb med RR på tv enn Ukens Vinner, så tviler på at de gidder å gjøre det. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Den der tok jeg ikke. Ferdig med 2015 da. Synes dette var en brukbar sesong. Jevnt over bedre poster enn 2014. Kronikkposten ble en favoritt, så det var litt skuffende at de bytta den ut med Fleipolini & Faktorama noen ganger. Kudos for å bare ha to sendinger med vikar. Det må vel være rekord. De "IGÅR"-greiene de har begynt med denne sesongen går inn i kategorien "ikke min humor" sammen med Jazzkokeriet som de brakte tilbake av en eller annen grunn. Snustesten var også kjedelig, men ellers har det vært mye bra. Tipper jeg skal komme meg gjennom de to siste sesongene før årets høstsesong er ferdig. Endret 19. juni 2018 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ah, tenkte ikke over det Denne her er ganske fantastisk: Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) Jazzkokeriet? var ikke det en parodi på ett eller annet jazzprog på P1/P2, eller bommer jeg. Ypperste klasse i så fall Med stemmen, med den dårlige kontrollen over hva artistene faktisk dreiv med. Og jazztobakken..hysterisk vil jeg minnes? Endret 20. juni 2018 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jazzkokeriet er bra, det. Men: Ikke gååååå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 I går var det vitsespalten med reprise av Kjøleskap vitsen. Eg ler like mye hver gang. Og det eg ikke har tenkt over før er hvor godt Tore ler når Bjarte kommer med poenget der. INGEN av de i studio forventer den punchen! Fantastisk vits. 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det er en højdare, ja. Like moro hver eneste gang Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/8wkoXw/hoeygravid-live-nelvik-fortsetter-i-loerdagsraadet Voldsomt til unger på disse Sagen-brødrene Edit: Det var visst annonsert i vinter. Har jeg ikke fått med meg. Endret 4. juli 2018 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå