Jotun Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hørt de første 40 minuttene live i dag. Musikken er noe vas altså.... Resten på podkast i morgen 1 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hadde de ikke nøyktig den samme casen i kontrafaktisk forrige sesong? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) ^ Ikke som jeg husker. Solid sending det, ser for meg at de olympiske lekene kan bli veldig underholdende. Men kontrafaktisk er jeg lei av allerede. Endret 28. november 2017 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Bra sending, RR lekene som høydepunkt, men kontrafaktisk er en sliten spalte nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Synes de burde fullført en øvelse per uke. Enten spre 3 løp utover en sending eller ta et løp per dag. Nå virker det litt billig. Tyner ut konseptet Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg håper det er et tegn på at de har tenkt til å holde på med sendinger i mange måneder, og at de vil spe ut spalten så den holder hele sessongen. Men, ja, litt rart å vente en hel uke på at Tore skal løpe. Regner med at Steinar går sist, av dramaturgiske grunner. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Gjør ikke meg noe at de sprer det utover. Det må alltid være to i studio for dynamikkens skyld, skulle de gått opp og ned en etter en hadde det enten krevd for mye planlegging og dilldall, eller tatt for lang tid. Regner med de har planlagt mange forskjellige morsomme grener. Kan se ut som om dette kanskje erstatter forbrukertesten. Det er litt trist i så fall. Endret 28. november 2017 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg venter fortsatt på den store frossenpizzatesten. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg venter fortsatt på den store frossenpizzatesten. Det hadde vært perfekt. Finnes garantert nok varer der ute til å kunne fylle en hel sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ja hvertfall siden en hel sesong stort sett nærmer seg en kvart.... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Noen som vet om "Det beste fra Radioresepsjonen" som blir sendt på fredager, kan lastes ned som podcast eller lignende? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Holdt på så lenge nå, at de burde gjøre flere "callbacks" til egne påfunn . ref. "Nordkjosbotn" Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Liker at de starter nye referanser og ny sjargong, håper bare det varer. (Som Sevilla for eksempel) Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Så de holder på frem til slutten av februar før de tar ny pause. Skuffende. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Kanskje det hadde vært like greit å gi seg nå eller eventuelt korte ned på antall episoder per uke(1-2)? 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Skuffende, men ingen krise. Husk at vårsesongen 2011 bare var to måneder. Får håpe de kommer tilbake til høsten igjen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Litt synd, men forsåvidt greit at de gir seg før de blir lei. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg mener å huske at de sa i sendingene før sist de tok pause at de kom til å holde på frem til vår/sommer denne sesongen. Husker jeg helt feil, eller løy de? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Halvveis gjennom perioden uten Bjarte nå. Har alltid sagt at Losen er favorittvikaren, men etter å ha hørt sju sendinger med Harald Eia nå så tar han over tronen. Må riktignok plassere Thomas Selters nærmere bunnen. Jeg liker jo fyren ellers, men synes han kan være litt slitsom her. Hva er den generelle oppfatningen av han som vikar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå