Sanchez_ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Siste ukens vinner går 16. november, tviler på at de er klar til mandagen etter. Så blir sikkert tidligst den 27. Men det er veldig rart at de ikke har annonsert noe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Blir nok neppe noe i år med andre ord Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) 27. november klokken 1100 confirmed. Endret 4. november 2017 av Nopros Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Confirmed hvor?? Er det ingen på dette forumet som kan vise til kilder? Du er den tredje fyren på kort tid som påstår at det er bekreftet. Flott, da blir det RR om tre uker. Kilde: fyr på internett Endret 4. november 2017 av Sanchez_ 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Jeg spurte på facebook. Kan poste screenshot jeg, hvis det hjelper deg. Endret 4. november 2017 av Nopros 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hehehe! Nice Nopros 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Takk. Ja, det hjelper. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Noen som ser på Ukens Vinner som kan si om det er verdt å ta opp igjen? Så de første episodene, som i fjor, men er ikke spesielt morsomt. Tore kan være ganske morsom, men stand-upen til Steinar i introen, "gameshowet" til Bjarte, og generelt alt annet som er tydelig skrevet og innøvd er så jææævlig flaut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Enig med deg knipsoli, bare sett de fire første episodene. Og har egentlig bare sett på for faktore. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg har ikke sett noe av Ukens Vinner faktisk annet enn noe av det som er blitt delt på FB-siden til RR. RR på TV fungerer i grunn ikke mer enn sånn passe. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Hadde planlagt å se alt (som jeg pleier med RR) men fallt ut etter noen få episoder. Begynner å bli rekord-lenge siden de var på radioen nå, og det gir dårlig fremtidsutsikter. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Sett alt av ukens vinner, synes det er bedre enn forrige sesong. Faktore-innslagene er helt nydelige. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Confirmed hvor?? Er det ingen på dette forumet som kan vise til kilder? Du er den tredje fyren på kort tid som påstår at det er bekreftet. Flott, da blir det RR om tre uker. Kilde: fyr på internett Hørte reklame for RR på P13 nå i uka. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Hvor lenge tror dere de holder på nå før de tar pause igjen eller eventuelt avslutter? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Mener å huske de lovet frem til sommeren, så krysser fingrene for det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Klarer noen å finne hvilke(n) episode® Donny som ikke liker sterk mat figurerer i? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Ferdig med 2013. Synes dette var en veldig bra sesong. Ingen kjedelige spalter og poster, og lite av den dårlige stemningen som preget de siste månedene av 2012. Ser flere klaget over denne Kristine Danke som kom inn i studioet på slutten, men det plaget meg aldri. Har også hørt et par uker av 2014. Radioen er din er dypt savnet, og Kortfilmkonsulentene og Yrket ditt virker ikke kjempespennende så langt. Kanskje det blir bedre etter hvert. Gruer meg til sju uker uten Bjarte. Kudos til Tore for å ha flesteparten av jinglene klare. Siste jingelen 2013 kom vel ikke før langt uti oktober. Endret 20. november 2017 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Nå begynner det. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Hører det er en stund siden guttene har vært på radioen, veldig "hypre". Men det går seg vel til utover høsten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 For en fisefin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå