Sanchez_ Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 milliardar* Ellers, kostelig! Eller prisløst som Tore sier. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg er mest lei av Steinar sin "utrolig vittige" velkomstmelding: "Hei og velkommen til RR, herrer, kvinner og transpersoner!" Skulle tro han ble sponsa av et eller annet forbund for å si det. Sitter og blar gjennom tråden fordi jeg kjeda meg og måtte nesten dele ut en velfortjent like fire år på etterskudd for dette innlegget, siden dette er noe som har plaga meg også. Hvor mange transpersoner er det egentlig som hører på RR? Er også veldig enig med han som synes det er irriterende når Steinar uttaler "dere" som "dére". Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Gjennomsyret med sarkasme, og noe som gjør RR til det det er Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Nyeste innen pesto-moten? 4 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Snart ferdig med 2013. Hvor laster jeg ned 2014 og fremover? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bruk en podcast-app? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Gå inn på rss siden? Trenger ikke app, bare nettleser. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Finnes definitivt fordeler ved å bruke en podcast-app fremfor en nettleser om man skal høre på tre år med RR. Hvorfor i all verden ikke bare bruke en app? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 lurer egentlig på samme. Må ha det til mobilen, men per nå er det bare 2013- på itunes.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Fordi jeg skal ha filene over på minnepinne og høre på i bilen. Det er enklest. Uansett så fant jeg ut hvordan. Gikk inn på https://radio.nrk.no/serie/radioresepsjonen, valgte en podcast og trykte "lagre som". Tar litt tid å få ned alle, men det funker. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 For 2006-2013 podcasts, gå hit: ikke thepiratebay Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 lurer egentlig på samme. Må ha det til mobilen, men per nå er det bare 2013- på itunes..Har du ikke nettleser på mobilen? Podcasten ligger på en nettside akkurat som forumet her vi skriver på: http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Finnes definitivt fordeler ved å bruke en podcast-app fremfor en nettleser om man skal høre på tre år med RR. Hvorfor i all verden ikke bare bruke en app?Fordi ingen app er enklere enn app? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Fordi jeg skal ha filene over på minnepinne og høre på i bilen. Det er enklest. Uansett så fant jeg ut hvordan. Gikk inn på https://radio.nrk.no/serie/radioresepsjonen, valgte en podcast og trykte "lagre som". Tar litt tid å få ned alle, men det funker. Alternativt kan du bruke en plug-in i nettleser, gi den rss-linken og laste ned alle linker der som slutter på ".mp3". Tar litt tid å laste ned alle filene samtidig, men trenger hvertfall bare klikke "lagre" en gang. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 (endret) Finnes definitivt fordeler ved å bruke en podcast-app fremfor en nettleser om man skal høre på tre år med RR. Hvorfor i all verden ikke bare bruke en app?Fordi ingen app er enklere enn app? For en bombastisk og meningsløs kommentar. I nesten alle tilfeller er en app bedre enn nettleser-versjonen på mobil. Og spesielt for podcaster, om man liker å høre på hele sesonger om gangen. Ikke bare kan podcast-appen automatisk filtrere mellom de episodene man har hørt og de man ikke har hørt, så slipper man selv å ha oversikt over hvor langt inn i sesongen man har kommet. Og hva gjør du i nettleseren om du kun hører en halv epsiode og lukker ned siden eller restarter mobilen? Da må du spole og manuelt prøve å finne ut hvor i episoden du er. I appen husker den det for deg. Og ikke la meg starte med funksjonen hvor du kan lagre et titalls antall podcast-feeder og veksle mellom hvilke podcaster man hører på fullstendig sømløst og sporadisk. Endret 30. oktober 2017 av Sanchez_ 3 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 November er her, og ingen annonsering av ny sesong enda. Det gjør meg litt bekymret. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 For en bombastisk og meningsløs kommentar. I nesten alle tilfeller er en app bedre enn nettleser-versjonen på mobil. Og spesielt for podcaster, om man liker å høre på hele sesonger om gangen. Ikke bare kan podcast-appen automatisk filtrere mellom de episodene man har hørt og de man ikke har hørt, så slipper man selv å ha oversikt over hvor langt inn i sesongen man har kommet. Og hva gjør du i nettleseren om du kun hører en halv epsiode og lukker ned siden eller restarter mobilen? Da må du spole og manuelt prøve å finne ut hvor i episoden du er. I appen husker den det for deg. Og ikke la meg starte med funksjonen hvor du kan lagre et titalls antall podcast-feeder og veksle mellom hvilke podcaster man hører på fullstendig sømløst og sporadisk. Forslag til app? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 November er her, og ingen annonsering av ny sesong enda. Det gjør meg litt bekymret. Skulle det ikke starte igjen til mandag? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 For en bombastisk og meningsløs kommentar. I nesten alle tilfeller er en app bedre enn nettleser-versjonen på mobil. Og spesielt for podcaster, om man liker å høre på hele sesonger om gangen. Ikke bare kan podcast-appen automatisk filtrere mellom de episodene man har hørt og de man ikke har hørt, så slipper man selv å ha oversikt over hvor langt inn i sesongen man har kommet. Og hva gjør du i nettleseren om du kun hører en halv epsiode og lukker ned siden eller restarter mobilen? Da må du spole og manuelt prøve å finne ut hvor i episoden du er. I appen husker den det for deg. Og ikke la meg starte med funksjonen hvor du kan lagre et titalls antall podcast-feeder og veksle mellom hvilke podcaster man hører på fullstendig sømløst og sporadisk. Forslag til app? På iPhone kan du bruke den innebyggede musikkavspilleren. Har du Andropid kan jeg anbefale Podcast Addict. Bare søk på radioresepsjonen eller lim inn RSS-lenken. November er her, og ingen annonsering av ny sesong enda. Det gjør meg litt bekymret. Skulle det ikke starte igjen til mandag? Har de bekreftet det? Prøvde å finne ut av det her tidligere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 6/11 kommer det nok en absolutt rr på nrk p13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå