Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Losen er selvsagt best. Liker også Ronny ettellerannet.

Er et par gjester jeg vet jeg ikke har likt, men husker ikke hvem. Sikkert noen andre P3-folk jeg ikke har oversikt over. Ingenting imot Helgar, men husker jeg syntes de to andre nesten var litt slemme mot han i den første sendingen jeg hørt med han, og da mener jeg ikke på en humoristisk måte.

Lenke til kommentar

Kyrre er på bunnen. Helt sjukt hvor lite morsom en person kan være, med pipestemme og en humor som passer godt på Jazzbasillen på P2.

Ronny blir på en måte feil han og, men han er en going så han får noe gratis der.

Losen er bra.

Tørnquist er slitsom og kan være veldig morsom. Mest slitsom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

2013 og 15 er de to dårligste i min bok (15 har desidert de kjedeligste spaltene), 14 er også der nede, men samtidig interessant på grunn av alle de forskjellige gjestene. Etter 2009 som er det desidert beste året har jeg faktisk 11 og 12 på en god andreplass.

Lenke til kommentar

2011 var et bra år og det eneste jeg ikke likte noe særlig der var buktalerposten. 2012 var også for det meste bra og det var først i november jeg begynte å reagere på at det var litt dårlig stemning av og til. Høydepunktet dette året var helt klart Radioen er din, den beste posten/spalten de noensinne har hatt.

Har begynt på 2013 nå og det er godt å høre at de fikk ordna opp i Piffi-avtalen så det er jingler og Landlord's Daughter igjen. Var ikke bare det det gikk utover heller, siden Bjartes Daybook og et par andre sketsjer mangla fra podcaster i 2012. Blant annet en hvor Trude ringte Bjarte, men denne finner jeg ikke på Youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...