Teitgutt Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Når er det at Bjarte har eit innslag der han har gjort opptak av radio, og alt handlar om rumpetasker? Tenker sånn vårsesong 2009? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Tore i "Senere med Tørnquist": http://www.tv2.no/v/1177901/ 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Så jævli bra. Flytta til tv2? Mener å huske det var på vgtv før. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Teknisk sett er dette et nytt program, men det er jo helt klart kliss likt "Tørnquist Show" som var på VGTV for et par år siden. Bjarte var vel gjest der, om jeg ikke husker feil. Men ja, kostelig intervju Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Alle gutta var gjest på VGTV-utgåva, meiner eg Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Hmm, jeg fikk bare med meg Bjarte. Kanskje det er tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Radioresepsjonens arkivpodkast er nå tilgjengelig: https://www.nrk.no/kultur/xl/radioresepsjonens-arkivpodkast-1.13443272 Litt skuffa over at de ikke har samlet klippene til én sending. Må laste ned masse små snutter dersom en vil høre alt. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Bikkja fra helvete må vel være tidenes stavmikser. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg merker jeg har blitt litt påvirket av Bjarte. De siste dagene har jeg blitt skikkelig sår i magen etter måltider, samt at jeg blir generelt kvalm, uvel og får vondt i hodet. Nå er jeg plutselig redd for at jeg har fått magekreft eller noe lignende. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Skjønner hva du mener, er litt preget av Steinar selv. Overvektig altså. 5 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Husker en podcast for ei stund tilbake med frityrkokern, der de la mandler i den. ''Spis brente mandler, det er jul for faen.'' Noen som husker og har peiling på hvor denne ligger? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det må vel være en av de siste mandagene før jul i fjor, da. Burde ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 November-desember 2016, er nok bare de siste 4-5 episodene å spole seg igjennom. Lenke til kommentar
shai Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Husker noen klippet hvor Steinar og Bjarte snakker sammen og Tore begynner å lage plystre- og kremtelyder for å få oppmerksomhet og Steinar sier noe alá "Ja, da vil vår lydtekniker Tore ha ordet"? Det ligger ute på Youtube husker jeg, men det er ikke så lett å vite hva man skal søke etter, haha. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 23. juni 2017 Del Skrevet 23. juni 2017 Husker noen klippet hvor Steinar og Bjarte snakker sammen og Tore begynner å lage plystre- og kremtelyder for å få oppmerksomhet og Steinar sier noe alá "Ja, da vil vår lydtekniker Tore ha ordet"? Det ligger ute på Youtube husker jeg, men det er ikke så lett å vite hva man skal søke etter, haha. Dette? Lenke til kommentar
shai Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Husker noen klippet hvor Steinar og Bjarte snakker sammen og Tore begynner å lage plystre- og kremtelyder for å få oppmerksomhet og Steinar sier noe alá "Ja, da vil vår lydtekniker Tore ha ordet"? Det ligger ute på Youtube husker jeg, men det er ikke så lett å vite hva man skal søke etter, haha. Dette? Jaa, tusen takk! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 1) Hvordan er det mulig å finne igjen noe slikt? 2) Hvorfor spørre etter et tilfeldig klipp? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Vel, det har 30 000 visninger, så det er ikke ukjent akkurat. Ikke det at jeg ser den store humoren i akkurat det klippet, men... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ok, så det er et mer kjent klipp. Hørtes så utrolig ut å skulle finne ett enkelt klipp når det er så mange timer å lete igjennom. Skjønner ikke helt motivasjonen bak å skulle lete etter en enkelt samtale. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Gjenhørsverdi? Vise en kompis noe morsomt? To grunner fra meg til deg Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå