Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg merker jeg har blitt litt påvirket av Bjarte. De siste dagene har jeg blitt skikkelig sår i magen etter måltider, samt at jeg blir generelt kvalm, uvel og får vondt i hodet. Nå er jeg plutselig redd for at jeg har fått magekreft eller noe lignende. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Husker noen klippet hvor Steinar og Bjarte snakker sammen og Tore begynner å lage plystre- og kremtelyder for å få oppmerksomhet og Steinar sier noe alá "Ja, da vil vår lydtekniker Tore ha ordet"? Det ligger ute på Youtube husker jeg, men det er ikke så lett å vite hva man skal søke etter, haha.

Lenke til kommentar

Husker noen klippet hvor Steinar og Bjarte snakker sammen og Tore begynner å lage plystre- og kremtelyder for å få oppmerksomhet og Steinar sier noe alá "Ja, da vil vår lydtekniker Tore ha ordet"? Det ligger ute på Youtube husker jeg, men det er ikke så lett å vite hva man skal søke etter, haha.

Dette? 

Lenke til kommentar

Dette? 

Jaa, tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...