Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Lo høyt flere ganger Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Det her var utrolig bra! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Tydelig at Bjarte har bidratt på manussiden, ja! Likte det godt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vet hvem som bør være med på en norsk versjon av The office iaf. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Ah, heldigvis var det bra. Vi må for all del holde Bjarte unna det private arbeidsmarkedet, det tåler han ikke! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Artig detalj at han og kona stod å stekte kjøttdeig. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Det var en del referanser for rr-fans som vanlige seere ikke kan ha sett: kjøttdeig, snickerskake... Var det Bjartes ekte samboer (nå kone)? Var det Bjartes ekte hjem? Så spindeltrappa hvertfall. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Til og med min far kommenterte den ensformige middagsmaten deres ? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Det var ikke kona, det var hun som spiller kona hans i julekongen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Kona hans er vel heller ikke lærer, men jobber i NRK hun også, mener jeg å ha hørt/lest. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Stemmer. Er berre fornavnet, Kristin, som er henta frå virkelighetens verden. Lenke til kommentar
Myggsa Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Vet hvem som bør være med på en norsk versjon av The office iaf. Vi har vel allerede en norsk versjon av The Office i Etaten/Nav. Likte selv den første episoden veldig godt, håper det fortsetter i samme stilen. Må si jeg syntes Bjarte gjør seg best på skjermen av de tre resepsjonistene. 3 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg likte også første episoden meget godt, men hvilken sjanger er det? Det minner en om en slags mockumentary? fra det man vet om Bjartis fra RR, og i så tilfelle er det rom for å dra på litt mer utover tenker jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Vet hvem som bør være med på en norsk versjon av The office iaf. Vi har allerede en norsk versjon av The Office, nemlig Etaten fra 2006. Morsom, men kortlevd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Vet hvem som bør være med på en norsk versjon av The office iaf.Vi har allerede en norsk versjon av The Office, nemlig Etaten fra 2006. Morsom, men kortlevd. Noen andre svarte allerede. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Vet hvem som bør være med på en norsk versjon av The office iaf.Vi har allerede en norsk versjon av The Office, nemlig Etaten fra 2006. Morsom, men kortlevd. Noen andre svarte allerede. Skader ikke å nevne etaten en gang ekstra! Det skulle jeg virkelig gjerne sett igjen, finnes det for streaming? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Helt ok førsteepisode. Ser ut som de har filmet hjemme i kråkeleiligheten. Stilig bolig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Tok meg sjølv i å le hjerteleg av andre episode av Presten også. Likar karakteren til Skolmen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Tok meg sjølv i å le hjerteleg av andre episode av Presten også. Likar karakteren til Skolmen. Typen med Opel? Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå