Kjøleskap Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tore Roth Stranden hos Haugesunds Avis er en av oss. 6 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Noen som har link til videoen hvor gutta dubber Die Hard (eller hva det var) med Knut Risan-stemme? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) "Nakatomiiiiii" Endret 2. januar 2017 av oOF 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Aleksander Schau, Thomas Aune og Siri Kristiansen skal visstnok ta over sendeflaten fremover. Kan bli en grei erstatning! (Har ikke P13 nettsider/artikler?) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Jaha, hva blir det for en slags pod? Fotball kombinert med hverdagsproblemer? Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Nå som det er ti måneder til neste sesong, få høre hvilke andre podcaster dere hører på og kan anbefale. Selv hører jeg på misjonen i ny og ne (men blir fort lei), og så liker jeg Dustene med Hasse Hope, Magnus Devold og forskjellige komikere. Men favoritten ved siden av RR må være Samspill, en spillpodcast med diverse improkomikere, blant annet Mikkel Niva, Mads Eldøen og Olli Wermskog. Humoren deres er fantastisk. Sleng ut flere! Mikkel Niva er topp! Krisemøte (Kristoffer Schau og Kyrre Holm Johannessen) Begge har kommet i 40-åra, og holder et status(krise)møte hver uke for å se utviklingen i kropp og sinn. Mye å le av. Tusvik&Tønne (Sigrid Bonde Tusvik og Lisa Tønne) Snakker om alt de har på hjertet. Jeg ler høyt mange ganger hver episode. Big5 (Harald Eia og Nils Brenna) Kjente personer kjøres gjennom personlighetstesten Big5 og resultatet avsløres og snakkes om i podcasten. Her hører jeg bare på når det er personer jeg er nysgjerrig på å vite mer om. Endret 4. januar 2017 av Kalevala Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Hmm, er ikke spesielt stor fan av verken Kris eller Kjyrre, men er såpass mange som har anbefalt den podcasten nå at jeg kanskje må sjekke den ut. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Noen som tilfeldigvis vet hvilken episode de snakker om at Steinar blokkerer for utsikten til danskebåten? 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Fikk ingen respons på mitt Hamish & Andy forslag (vet ikke om den er kjent der hjemme). Har folket testet den, eller er det ikke bra nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ble det knipsorama på kvelden før kvelden? Finnes det link til innslaget? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Jepp. Som eg skreiv her. Tipset dere om det. Syns det var litt tamt akkurat knipse greiene. Og dilemmas diskusjonen føltes nesten litt kommerst ut. Selv om boka ikke ble nevnt. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Fikk ingen respons på mitt Hamish & Andy forslag (vet ikke om den er kjent der hjemme). Har folket testet den, eller er det ikke bra nok? Har aldri hørt om den podcasten eller de folka bak. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Kjent Australiensk duo med hverdagsproblemer, meget populær rundt om. Mye samme tematikk som RR og lik humor, mm. hør et par episoder. http://www.hamishandandy.com/listen/ Endret 5. januar 2017 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Nå er det ikke humor, men noe må man fylle dagene med annet enn lettbeinthet og komikk. Min favorittpodcast er svenske P3 Dokumentär. De har ca. 1 times podcaster (og et rikholdig arkiv!) om de diverse kriminalsaker i Sverige, Skandinavia og verden. De tar opp store saker som Olof Palme-drapet og Lasermannen, men også haugevis av små og bisarre greier som jeg aldri har hørt om. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Nå er det ikke humor, men noe må man fylle dagene med annet enn lettbeinthet og komikk. Min favorittpodcast er svenske P3 Dokumentär. De har ca. 1 times podcaster (og et rikholdig arkiv!) om de diverse kriminalsaker i Sverige, Skandinavia og verden. De tar opp store saker som Olof Palme-drapet og Lasermannen, men også haugevis av små og bisarre greier som jeg aldri har hørt om. Anbefales! Støttes. Evt P1 som har en del av de samme + flere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Hvordan landet de store filtterningene for Bjartes nye show her inne da? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Shiit, visste ikke at det var ute allerede. Nå er det United-kamp, skal sjekke den ut etterpå. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Det var jo dødsmorsomt. Mye bedre enn jeg så for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå