oOF Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Steinar er ikke veldig mye bedre Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat hørt igjennom gårsdagens podcast, og der dukket plutselig et dilemma opp som jeg sendte inn forrige torsdag. Sånn egentlig har jeg sluttet å bry meg, men jeg liker å holde temperaturen i tråden oppe. #opptaksgate Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat hørt igjennom gårsdagens podcast, og der dukket plutselig et dilemma opp som jeg sendte inn forrige torsdag. Sånn egentlig har jeg sluttet å bry meg, men jeg liker å holde temperaturen i tråden oppe. #opptaksgate De har vel en backlog av innvendinger. Det er jo ikke slik at de bare tar det som ble sendt inn den aktuelle dagen 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 https://www.nrk.no/jul/#9 Ny episode av Tores Juleskole! Det er litt sjarmerende at eldstebror Sagen har manboobsvette. (spol frem til de siste 15 sekundene) 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat hørt igjennom gårsdagens podcast, og der dukket plutselig et dilemma opp som jeg sendte inn forrige torsdag. Sånn egentlig har jeg sluttet å bry meg, men jeg liker å holde temperaturen i tråden oppe. #opptaksgate De har vel en backlog av innvendinger. Det er jo ikke slik at de bare tar det som ble sendt inn den aktuelle dagen Når det gjelder dilemmaer er jeg nesten helt sikker på at de ikke sparer på ting fra tidligere uker. De har flere ganger sagt at torsdag er den dagen det blir sendt inn mest, så hvorfor skulle de ikke bruke noen av de ferske de får når de ber folk om å sende inn? Det jeg skrev var ikke så ekstremt bra heller (dra på Pokémon-jakt med VGTV eller bo på Svalbard). Muligens de må gjøre det på andre dager om de får inn lite, men jeg nekter å tro at de trenger å spare på dilemmaer. Det var garantert et opptak. 3 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Noen her som har besøkt Frityrkokern? Skal dit på mandag og lurer på om det er mye stress om komme seg dit, og komme inn i bakgården (hvis det er lov å si)? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Kan du rope noe gøy, så vi kjenner deg igjen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Ja, rop noe så vi kjenner deg igjen! Har ikke vært der. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hahaha! En referanse som kun vi tar. Det hadde vært legendarisk. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Rop at dere er leid inn og at det er opptak 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hahaha, det hadde gjort dagen min! Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hahaha! Skal i hvert fall sikre at det blir det høyeste ropet i Frityrkokern sin historie 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Større legende enn denne mannen skal du lete lenge etter! 9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fikk du lirt av deg noe morsomt???? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fikk desverre ikke sagt noe morro på lufta annet enn et par temmlig høye rop Men fikk Bjartemann til å le godt "off-air", når det sprutet olje på buksa hans og jeg sa at der spruta det på buksa di, hvis det er lov å si. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Dritkult! Må si Bjarte er den jeg hadde håpt på skulle stått ute om jeg hadde vært og besøkt frityrkokeren. Ja, han har angsten og alt det der, men jeg får inntrykket av at han synes det er minst kleint å prate med fans. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Han sa vel i podcasten til Harald Eia at han blir stressa når de setter på musikk og han må underholde publikumet. Men det så ut som han hygget seg på bildet over her da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Que, har Harald Eia en podcast? Øhhh hva er navnet på den? Er det "nå skal jeg være seriøs og akademiker"-Eia eller er det "nå skal jeg være Norges beste komiker som jeg ikke har vært siden høsten 2004"-Eia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Big5 Intervjuer kjendiser basert på en slags personlighetstest. Endret 12. desember 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå