Jotun Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Crap. De har den ikke på Flesland flyplass .. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Intererssant å høre på Big 5 med Tjøstheim som gjest. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Tjøstheim er den rare komboen av kjempenervøs og sceneperson. Jeg anser meg selv som relativt lugn, men hadde jeg skulle fremføre en sketsj på tv eller radio hadde jeg fått skjelven deluxe. Kul type, det Big 5 programmet var ganske kult egentlig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Bjarte er gjest i Heia Fotball i morgen også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Dette er første gang jeg hører om den podcasten. Liker konseptet, og programlederne. Kommer definitivt til å høre alle sendingene. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Har lastet ned alle jeg og, hører igjennom når jeg har tid. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Må begynne å høre fra starten jeg og. Men kommer nok til å skippe de jeg ikke har et så godt forhold til. Som Åsne Seierstad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Tores juleskole: https://www.nrk.no/jul/#3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hahahaha, det var gøy! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Gutta er på FP på imgur også http://imgur.com/gallery/coLf74o Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Bjarte skulle være med podcasten Alt du sier er feil, Espen i år, men ser ut som det drøyer til 2017. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Har inntrykk av at Schau ikke liker Sagen-brødrene, eller var det motsatt? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Mulig de står i svarteboka til Schau, men har ikke hørt noe om det. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Schau er ihvertfall god venn av Bjarte. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Feil Schau Scrooge, Bjarte er god kamerat med Aleksander Schau, den aktuelle podcasten er med broren Kristoffer. De gangene Kristoffer Schau har vært nevnt i RR så har det vel ofte vært litt negativt ladet om ekkel sjokkhumor osv. Uten at de egentlig er så mye bedre selv, mtp drikking av piss og diverse stavmiksere som var under festivalsendinger. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Aha. Kristoffer Schau har stort sett blitt omtalt ganske nedlatende i RR ja (fortjent i mine øyne). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Kristoffer har god musikksmak, han er journalist, forfatter, han var med på tidenes mest banebrytende norske radioprogram (XL), og han er en av Norges desidert beste manusforfattere. Hvordan kan man ikke være fan av han? 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Tror ikke man skal ta kommentarene fra Tore og Steinar så seriøst. K. Schau har også vært litt selvkritisk til humoren han hadde i XL. Det er vel Alex Rosén som har fått gjennomgå mest av (Steinar) Sagen. Det er i hvert fall ikke ufortjent. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 John Olav Nilsen har vel fått gjennomgå enda mer, og det er ihvertfall fortjent. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) https://www.nrk.no/oppdrag/rrs-adapterskole-1.13256705 Hahaha, merker jeg kommer til å savne RR på nyåret Endret 5. desember 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå