Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forstå den frustrasjonen fra folk som driter i om det er opptak eller ikke, som synes det er en kjedelig diskusjon. Men helt ærlig er jeg mer lei av de som klager av å være lei av å diskutere ting i denne tråden. Den oser jo ikke akkurat av aktivitet.

Hva annet gjør vi enn å klage på opptak, klage over at de har pauser, klage over dagen i dag, gjenta postkasse og dra inn annen sjargong fra programmet, si hvilke spalter vi hater og hvilke gjester vi elsker, og bekymre oss for Bjarte? Med noen dager, uker eller måneders mellromrom så er jo det det eneste vi snakker om.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det er litt spesielt. Jeg nådde igjen programmet etter å ha hørt alt på podcast i slutten av den sesongen, var noe rart å vite at neste episoden er ikke Bjarte der, fordi han har hatt slag.

Driver for tiden og hører igjennom Giant Bombcast, der døde en av programlederne i 2013. Så får en sånn halvmorbid følelse hver gang han spøker om noe med død.

Lenke til kommentar

Opptak er ikke noe problem, at de prøver å fake det og samtidig lager opptak og sender det i feil rekkefølge er jævli irreterende.

Enkel løsning: vær ærlig om opptak, ikke be om bidrag i opptak, ikke klag på at post, post, post fra lyttere kommer på feil dag når de lager opptak og ikke send opptak i feil rekkefølge.

Eventuelt kan de gjerne sende opptak i hvilken som helst rekkefølge de vil, men merk da podkasten med opptakets dato, ikke dato det ble sendt på radio. Det bryter med kontinuiteten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...