knipsolini Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ja har vært bra. Men jentene vil være litt på TV-skjermen også. Er vel ikke umulig at de kommer tilbake med det teite programmet de hadde i våres. Altså, jeg digger det meste RR gjør, men der ble de like teite som alle andre manusskrevne gameshows. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Noen andre som skal på Postkasseshow til helga her? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jentene er i Trondheim for å signere bøker, i følge Tores Insta. Lurer på hvor mange torsdager som faktisk er live. 1 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Må si jeg ble litt småskuffet etter dagens radiorulett Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Jentene er i Trondheim for å signere bøker, i følge Tores Insta. Lurer på hvor mange torsdager som faktisk er live.De hadde jo to hele uker i opptak tidligere i høst i forbindelse med bryllup og reise. Den ene tirsdagen er det bjarte som har frityrkoker. Den neste uka har bjarte frityrkoker og sier det er første gang han frityrkoker... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 På torsdag kunne de i teorien ha spilt inn i studio på Tyholt-tårnet, og rukket boksignering, men var sikkert opptak fra onsdag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Er det mulig å diskutere noe annet enn opptaksendinger her inne? Er så evig lei den diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Skal diskutere da? Aksjevitsene i kontrafaktisk? 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Det beste var om de hadde skrevet innspillingsdato på podkasten fremfor sendedato. Så kunne vi i det minste hørt de i rekkefølge. Og det er ikke rart Steinar klager over at folk sender inn meldinger til poster feil dager. De lager jo opptakene andre dager! Hvis de vil ha meldinger for poster på riktig dag får de heller fortelle på forhånd når de spiller inne hvilke poster, poster, poster. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 NÆI TIL OPP TAK'S SENDINGER!!!!! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Heller opptak en ikke noe. Nesten alt av underholdning i livet mitt er opptak, podcasts, filmer og serier, klarer meg fint. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Selv foretrekker jeg livefilmer og direkteskrevne bøker. Men opptak går greit det, altså. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Du skjønte hva jeg mente:p Underholdningsverdien går verken opp eller ned om det er live eller ikke. Brydde meg før, men det går bra har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Problemet er at de later som det er live. Direkte løgn med andre ord. Dette irriterer meg med tv-produksjoner som later som de er live også. Senkveld f. Eks 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ganske teit å be om lytterbidrag i opptakssendinger, i alle fall. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Nå er de jo godt etablert med kone og unger (ja ikke Bjarte, jeg vet) og livene deres er nok betydelig mindre fokusert på RR enn det var tidligere. Selv om jeg kun hører på podkast, så er det en uting i mine ører at de faker live-sendinger. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Nå er de jo godt etablert med kone og unger (ja ikke Bjarte, jeg vet) og livene deres er nok betydelig mindre fokusert på RR enn det var tidligere. Selv om jeg kun hører på podkast, så er det en uting i mine ører at de faker live-sendinger. har jo ikke en dritt med familieliv å gjøre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Poenget var at det deres livssituasjon er endret fra hva den var i 2006. De har blitt eldre og vitsene er snart oppbrukt. Det skjer med de fleste. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Livssituasjonen min er også endret siden 2006, men jeg klarer fint å møte opp på jobben for det. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå