Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P13 er en utrolig rar kanal. Spiller en del mellomstore hits fra 5-10 år tilbake, og annen utrolig sær musikk som jeg ikke vet hvor gammel er. Kan ikke tenke meg de kan forsvare de kostnadene det ligger i enda en radiokanal i NRK.

P13 er for de som hørte på P3 før P3 kasta ut alle de gode programmene sine og starta å utelukkende spille amerikansk RnB eller musikk fra urørt.

Lenke til kommentar

Vi snakker jo om statskanalen NRK som er finansiert hovedsakelig gjennom lisenen/staten.

Tror ikke de trenger å rettferdiggjøre kostnader på lik linje som andre kommersielle kanaler.

Når de kan sende strikking/bålbrenning/tog/båt osv. minutt for minutt kan de nok forsvare litt av hvert.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Vi snakker jo om statskanalen NRK som er finansiert hovedsakelig gjennom lisenen/staten.

Tror ikke de trenger å rettferdiggjøre kostnader på lik linje som andre kommersielle kanaler.

Når de kan sende strikking/bålbrenning/tog/båt osv. minutt for minutt kan de nok forsvare litt av hvert.

Disse programmene må være vanvittig billige å lage, om man setter opp et par kameraer og det fyller mange timer sendetid. :)

NRK får mindre penger fremover, og har sine budsjetter å holde, så jeg tror ikke det er fullt så stor likegyldighet til pengebruken. Hadde det vært opp til meg så skulle lisensen vært langt lavere og P13 aldri eksistert, men det er vel kanskje ikke en diskusjon å ta her. :)

Lenke til kommentar

Budsjettet er mest kringkastingssjef Eriksen si feil, skal eg tru min NRK-arbeidande kompis. Var andre bollar under Einar Førde, men alt er betre enn Bernander. Spesielt angåande nisje, som det refererast til over her.

P13 spelar Supergrass og Ride rett som det er, og det er heilt mega i mi bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...