Mchansern Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Gårsdagens sending var det høy klasse over. Litt gammelt svung over det. En av de første gangene hvor Kontrafaktisk ikke har vært helt jævlig å høre på også! Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 "Gårsdagens podkast er nå tilgjengelig. Beklager forsinkelsen. Noen bøter som vanlig med livet." Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Er det mulig å laste ned den "best of" sendingen på fredager, blir vel ikke publisert som podkast? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Tror ikke det. Skulle foreslå opptak på kasett, men det går vel ikke på P13. Får ta opp på PCen. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Tenkte på om det gikk med noe så enkelt som høyreklikk og "lagre som", men er vel sikkert noe merkelig filformat evt. DRM greier Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 P13 er en utrolig rar kanal. Spiller en del mellomstore hits fra 5-10 år tilbake, og annen utrolig sær musikk som jeg ikke vet hvor gammel er. Kan ikke tenke meg de kan forsvare de kostnadene det ligger i enda en radiokanal i NRK. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 P13 er en utrolig rar kanal. Spiller en del mellomstore hits fra 5-10 år tilbake, og annen utrolig sær musikk som jeg ikke vet hvor gammel er. Kan ikke tenke meg de kan forsvare de kostnadene det ligger i enda en radiokanal i NRK. P13 er for de som hørte på P3 før P3 kasta ut alle de gode programmene sine og starta å utelukkende spille amerikansk RnB eller musikk fra urørt. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Vi snakker jo om statskanalen NRK som er finansiert hovedsakelig gjennom lisenen/staten. Tror ikke de trenger å rettferdiggjøre kostnader på lik linje som andre kommersielle kanaler. Når de kan sende strikking/bålbrenning/tog/båt osv. minutt for minutt kan de nok forsvare litt av hvert. Endret 20. oktober 2016 av K_7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Smalhet er ofte hele poenget med NRK. De kommersielle kanalene kan ikke ha smale programmer, fordi de da går i minus. Men det kan NRK. Og det er herlig. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Vi snakker jo om statskanalen NRK som er finansiert hovedsakelig gjennom lisenen/staten. Tror ikke de trenger å rettferdiggjøre kostnader på lik linje som andre kommersielle kanaler. Når de kan sende strikking/bålbrenning/tog/båt osv. minutt for minutt kan de nok forsvare litt av hvert. Disse programmene må være vanvittig billige å lage, om man setter opp et par kameraer og det fyller mange timer sendetid. NRK får mindre penger fremover, og har sine budsjetter å holde, så jeg tror ikke det er fullt så stor likegyldighet til pengebruken. Hadde det vært opp til meg så skulle lisensen vært langt lavere og P13 aldri eksistert, men det er vel kanskje ikke en diskusjon å ta her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg digger P13. Hurra for dem. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skal ikke prøve å ta fra deg den gleden. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Budsjettet er mest kringkastingssjef Eriksen si feil, skal eg tru min NRK-arbeidande kompis. Var andre bollar under Einar Førde, men alt er betre enn Bernander. Spesielt angåande nisje, som det refererast til over her. P13 spelar Supergrass og Ride rett som det er, og det er heilt mega i mi bok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Opptak igjen på torsdag. De klarte ikke holde styr på dagene. Svakt. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Opptak igjen på torsdag. De klarte ikke holde styr på dagene. Svakt. Ja, tipper Tore hadde langhelg i New York (ref. barrunden). Ser også ut som det er en trend at de har "Dagen i dag" på opptaksdager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Ja. For å "bevise" at de er der. Tenkte samme tingen når eg hørte episodene med kusehår diskusjonen. Absurd å drite seg så kraftig ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hm, la ikke merke til det denne gangen, men fulgte ikke så godt med heller. Likte faktisk episoden da jeg syntes de tok langt flere innsendinger enn det de har gjort hittil i år. Hva var det de feila på? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 På torsdag? En jakke som Bjarte hadde kjøpt. De ble ikke enige om det var dagen før eller tidligere den uken Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Ah, det fikk ikke jeg med meg. Bare hørte han hadde fått den i XXL, og ble skuffet over at han ikke hadde prøvd den. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Gutta fra Calcutta tjener alle over en million i året, men Steinar tjener 300.000 kr mer enn de andre. Har han holdt et soloshow jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå