d'espresso Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hva synes folk her om Tores usedvanlig sutrete kaktus her om dagen? Synes det hele faktisk virka litt utypisk han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Trenger recap. Hva var den om igjen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Den forrige jeg husker fra Tore var vel forrige uke tror jeg. Handlet vel om Facebook-venner som ga uttrykk for at boksing var veldig viktig for dem i forbindelse med Brækhus-kampen. Digga "raseriutbruddet". Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Men altså, eg kjenner nok av folk som har fulgt Brækhus og boksing lenge, men det var ikkje grenser for kor mange som brått var like store fans av boksing som av sine respektive favorittfotballklubbar då det var kamp i Oslo Spektrum. Ser poenget til Tore. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Kaktusen: Ukens Kaktus går til Solbergregjeringen som har tillatt proffboksing i Norge.Kaktuskjernen er ikke at sporten er en åpenbar anakronisme. Ei heller helserisikoen som utøverne utsettes for. Selv om det hadde vært interessant hvis Erna Solbergs egne barn hadde valgt å forfølge en drøm om å bli proffboksere, og med det risikere å bli demente før mamma er i nærheten av å gå av med lukrativ ytelsesbasert stortingspensjon. Spørs om ikke lovgivningslakrispipen hadde fått en annen låt da. Det er heller ikke argumentet om at det eneste andre stedet i verden proffboksing er forbudt er Nord-Korea, SOM FAKTISK IKKE ER ET ARGUMENT! Hovedpoenget med kaktusen er å sette fokus på den lidelsen det er å se sine såkalte "venner" dele sin henrykkelse, beundring og angivelig dype og langvarige interesse for proffboksing i sosiale medier. Vi er allerede venner. Du er allerede superkul og jeg er glad i deg, SLUTT Å SKRYT SÅ INNI HELVETTE! DU HAR ALDRI SNAKKET OM PROFFBOKSING FØR, DU DRITER I PROFFBOKSING! SLUTT Å FORHERLIGE PROFFBOKSING OG IKKE MINST: SLUTT Å FORHERLIGE DEG SJØL! "Problemet" mitt er ikke den delen om irritasjonen ved folk som absolutt har blitt die hard bokse-fans i løpet av helgen; den deler jeg. Jeg hater slikt. Kan ikke fordra det. Det er mer kritikken mot selve legaliseringen jeg sliter litt med. Ser at den ikke kommer veldig godt frem i selve kaktusen, så mulig det er siste 24 jeg mer vil til. For det ble tatt opp der og. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg syns kaktusen stakk på de rette stedene jeg. Det nydelige her er jo at kaktusen også er modulær; bytt ut proffboksing med for eksempel SJAKK... Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 * Kong Curling 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 KREMEKSEMPELET OVER ALLE KREMEKSEMPLER: SUPERBOWL. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Lørdagsrådet klarer å klippe podcasts av sine 3 timar lange sendingar og få dei ut i løpet av 10-20 minutt etter sending, men RR gløymer stadig å publisere podcast. Fy fasan,. men no slår det meg at det antagelegvis er min itunes som nektar å oppdatere Hvorfor sjekker du ikke rss'en istedenfor tredjeparts mellomledd? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Sjølv om eg har brukt datamaskin i mange lange år, er eg berre kusehåret meir datakyndig enn Bjarte. Forstår ikkje sånt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Google "Radioresepsjonen Rss". Første treff: http://podkast.nrk.no/program/radioresepsjonen.rss Det er denne filen med tekst iTunes, og alle andre podcast-apper, henter informasjonen sin i fra. Endret 15. oktober 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 KREMEKSEMPELET OVER ALLE KREMEKSEMPLER: SUPERBOWL. Det er noe dritt. Ikke er det supert og ikke er det bowling. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Curling.Må innrømme at jeg føler meg truffet. Synes Curling er helt konge, sånn én gang hvert fjerde år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Curling.Må innrømme at jeg føler meg truffet. Synes Curling er helt konge, sånn én gang hvert fjerde år. Det er helt fair det, men man trenger ikke spy det utover SOME som om man har digget det hele livet. Det er vel det som egentlig er "problemet". Samme med trening. Folk som aldri har trent og nå føler trangen til å skrive flere ganger om dagen hvor mye de har løftet osv. Spyr! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Skjer med podcast fra dagens episode? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Skjer med podcast fra dagens episode? Har nesten gitt opp det der. Blir mer overrasket når de har klart å ordne podcast, enn når de ikke har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Virkelig? Recaller at podcasten har vært forsinket en gang denne høsten... Og jeg er ganske så på ballen, om det er lov å si. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Tror det er på pungen som ikke er lov å si. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Har aldri forstått hvorfor den alltid blir sluppet litt før fire, selv om sending slutter/sluttet lenge før. Før var det vel Steinar som klippet podcastene tror jeg, men kan ikke tenke meg at han har fortsatt holder på med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå