Faaensoldemor Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 Noen her som har sendt klage inn ang opptak uten annonsering? 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 I diskusjonen om å være sengeliggende når man er syk: Bjarte: Det er ikke sånn at jeg legger meg for slikk og ingenting altså Tore: Du legger deg for slikk, vel? Digger denne sesongen! 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Den var vel litt i drøyeste laget nå som det er høstferie! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Den var vel litt i drøyeste laget nå som det er høstferie! Eller potitferien. Kom til å tenke på denne nå Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Svart manns penis, svart manns penis! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Send inn klage på opptak, la gutta fra kalkutta svette under armene: https://www.nrk.no/informasjon/kringkastingsradet-1.7960576 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Er det virkelig noe å sende inn klage til NRK for? 4 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Er det noen her som syns Otto Von Bisnark var gøy? Sider faktisk litt med Bjarte der, det er ikke det verste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Syntes det er minst like gøy som innsendere som kaller seg "sekran", "l'hitler" osv. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Littler? Akkurat Littler er vel mer kreativt enn Bisnark, vel? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Eh, spøke med Hitler er ikke akkurat så veldig kreativt. Finne på å skrive om Otto von Bismarck er minst like kreativt. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Synes gutta virkelig er on fire i det siste. Koser meg med sendingene, og virker som de har det gøy og. Endret 5. oktober 2016 av Heinseberg Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Bisnark, den var meningsløs. Pablo Lesbobar derimot er fin. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Synes gutta virkelig er on fire i det siste. Koser meg med sendingene, og virker som de har det gøy og.Du tenker selvsagt på episoden der alle tre velger smeltet istedet for utbrent? Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/132530/ti-aar-med-dilemmaer-harselerer-med-mannegruppa-ottar Nei da. De hadde bare handa i lomma. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gutta kommer til Bergen, for de som er interessert. Det var jammen på tide... Kanskje det endelig kan bli min tur til å få sett de live. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Lørdagsrådet klarer å klippe podcasts av sine 3 timar lange sendingar og få dei ut i løpet av 10-20 minutt etter sending, men RR gløymer stadig å publisere podcast. Fy fasan,. men no slår det meg at det antagelegvis er min itunes som nektar å oppdatere Endret 12. oktober 2016 av Teitgutt Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Men husk at dette ikke er noen elitefolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå