d'espresso Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Ikke hørt på ennå; sa de noe om hvor de var? Kroatia, eller? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Terrorbyen Nice. VG er forresten på saken! http://www.vg.no/rampelys/naa-er-bjarte-tjoestheim-gift/a/23804933/ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Nice. Tipper bryllupet var forrige helg, deretter en ukes bryllupsreise som forklarer opptaket. De tullet såvidt med det også "Oii, jeg har vist glemt å si at jeg giftet meg". 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Selve vielsen fant sted i Uvdal stavkirke for halvannen uke siden, opplyser Tjøstheim i en tekstmelding til VG. Jeppsi. Nå vil jeg ikke starte noen kritikkgate igjen her altså. Jeg digger gutta, og synes denne sesongen så langt har vært den beste på lenge. Men hadde det vært for 5 år siden hadde de funnet en vikar for Bjarte den uka og gjort sendingene live. Som de gjorde med Tore da han giftet seg. Endret 27. september 2016 av Sanchez_ Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det forklarer jo opptaket sist uke. De blir jo avslørt ganske ofte når det er opptak så hvorfor ikke bare si det. Jeg hører på uansett om det er opptakk eller ikke, men ja det er noe som irriterer når det er opptak. Siste 24 blir jo f.eks bare oppspinn, nå er jo hele programmet bare fjas uansett men poenget står. Steinar på tur rundt i kantinen i går var forøvrig fornøyelig å høre på. Resten av epsioden var i samme stil. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det forklarer jo opptaket sist uke. De blir jo avslørt ganske ofte når det er opptak så hvorfor ikke bare si det. Jeg hører på uansett om det er opptakk eller ikke, men ja det er noe som irriterer når det er opptak. Siste 24 blir jo f.eks bare oppspinn, nå er jo hele programmet bare fjas uansett men poenget står. Steinar på tur rundt i kantinen i går var forøvrig fornøyelig å høre på. Resten av epsioden var i samme stil. Er jo ikke bare oppspinn. Hvis de f.eks. spiller inn to episoder en dag tar de jo bare to forskjellige historier/deler til de to episodene. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg synes det hadde vært god humor å høre dem ha selvironi på opptakssendingene. De kunne lett slått ihjel 5 minutter på starten av sendingen med pjatt rundt hvor digg det er få unna arbeidsuken på to dager. Litt slik som Golden og Antonsen. De kødder jo støtt og stadig om at de bare jobber én dag i uken, halve året, og at resten er repriser og opptak. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det ville krevd ærlighet. Og trenden nå er uærlighet. 1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Det forklarer jo opptaket sist uke. De blir jo avslørt ganske ofte når det er opptak så hvorfor ikke bare si det. Jeg hører på uansett om det er opptakk eller ikke, men ja det er noe som irriterer når det er opptak. Siste 24 blir jo f.eks bare oppspinn, nå er jo hele programmet bare fjas uansett men poenget står. Steinar på tur rundt i kantinen i går var forøvrig fornøyelig å høre på. Resten av epsioden var i samme stil. Er jo ikke bare oppspinn. Hvis de f.eks. spiller inn to episoder en dag tar de jo bare to forskjellige historier/deler til de to episodene. Nå var den kommentaren myntet på sist uke da det var mye opptak (hele uken?). Når Steinar nevner Dory igjen så blir det teit, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Ja, det med Dory var vel unntaket som bekrefter regelen. Skjønner at de går i surr. Stort sett snakket de feks om hva de spiste for to uker siden og hva de så på tv for en uke siden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hvordan blir kvaliteten hvis de lager 2 sendinger på en dag? 3? Hva om de tok bryllupsreise utenom de 5 månedene i året de er på radio. Kanskje kunne vi hatt 8 sendinger i uka? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 La oss nå lette litt på stemninga med den beste vitsen fra RR noengang, (Den første i videoen) 6 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Haha, den vitsen er helt fantastisk. Hadde mitt andre gjenhør av 2012 (tror jeg) sesongen da den plutselig dukket opp, og jeg hadde glemt den. Lo så jeg grein Spolte tilbake flere ganger. Jeg utfordrer alle dere Vitsespalte-hatere til å se den videoen og si at vitsespalten ikke bør komme tilbake. Endret 30. september 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Problemet er kanskje at vitsespalten holdt på så lenge at de hadde omtrent tatt alle de gode som fins, og de begynte å ta samme vits flere ganger. Kunstposten savner jeg sårt. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Føkk Vitsespalten. #BringBackOnelinerspalten 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Pfft. Oneliners er bare simple vitser for folk med kort attention span (Hadde vært åpen for en kombo) Endret 1. oktober 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Vitsespalten var jo basically en kombo. 90% av alle vitsene Bjarte leste opp var onelinere. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hmm. Mulig du er inne på noe der. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg hører 2012-årgangen for tida og har ikke det inntrykket. Er ikke mange onelinere. Kanskje en eller to per sending. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. oktober 2016 Del Skrevet 2. oktober 2016 De sluttet jo med vitsespalten da de etterhvert bare leste opp de samme vitsene på nytt igjen, og ikke fikk inn nok nye vitser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå