Forumforumforum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 hehe, sendt inn en del gjennom tidene selv. Nesten blitt en av gjengangerene. De kjenner hvertfall igjen meg/oss da vi sender inn. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kult, er dere Espen Toresens Onelinerfabrikk? (leif? ) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Radioresepsjonen er, sammen med Tazte Priv, det beste radioprogrammet gjennom alle tider. Har hørt gjennom alt flere ganger, men klarer ikke å gå lei. Alle gutta er fantastiske, men Tore gjør så mye hysterisk morsomt at han er favoritten. De utrolige jinglene (den usensurerte postkasse-jingelen, tips og triks, stavmikseren ++), fniseanfallene hans, og grovisene han leser opp. Favorittspaltene er freestylerappingen og stand-upspalten. "Jeg kjenner meg igjen!" og "Hva heter du??" tusen ganger. Rett og slett et knallprogram! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kult, er dere Espen Toresens Onelinerfabrikk? (leif? ) Er nok ikke det Velger å ikke legge ut om fabrikkens indre hemmeligheter her. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 De gjør en jævlig dårlig jobb med å plukke ut dilemma. Ofte sier de at det er tungt på den ene siden før de har lest de opp … Jeg har hørt mer eller mindre alle episodene som har blitt sendt, og jeg tror dagens (15. juni) er en av de dårligste jeg har hørt. Men så har aldri vært særlig gode på mandager/den første dagen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Folkens må stemme på RR i morgen ..Hvis det stemmer at de er nominert, og de ikke tuller Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Har ikke hørt dagens enda, hva er det snakk om? Få opp link i tråden til der man skal stemme. Edit: Pottifar svikta podcast-lytterne idag Endret 17. september 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Stem!!! Gårsdagens podcast er forøverig ute nå.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Alt for lite onelinere om dagen... VI VIL HA MER! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Stem!!!Gårsdagens podcast er forøverig ute nå.. Husk å sleng inn en stemme nå da, kan ikke ha noe frokostræl fra p4 danke ut selveste resepsjonen..! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Steinar gikk laaangt over streken..Kringkastingsrådet neste! "....Alle vil vel se f*tta til Jenny Skavlan" haha, må le da gutta tar av fordi den ene går over streken Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Steinar gikk laaangt over streken..Kringkastingsrådet neste! "....Alle vil vel se f*tta til Jenny Skavlan" haha, må le da gutta tar av fordi den ene går over streken Det er alltid like morsomt når en av de (som regel Tore) går over streken og de andre truer med Kringkastingsrådet. Høydepunktet idag uten tvil. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 haha, litt i grenseland igjen..! "Sug og svelg, god helg" - mente Tore at det kunne stå på grytekluter. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er faktisk litt overrasket over at Tyholt Apenes ikke er nevnt i denne tråden. Kanskje han ikke passer alles humor, men jeg synes han er genial til tider. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tyholt er genial. Ja faktisk så genial at hvis mensaklubben hadde holdt konkurranse om hvem som var verdens mest geniale, ville.. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er litt lei av karakterer som ringer noen i RR. De (S, T og B) gidder liksom ikke gjøre sketsjer ol. uten at de må repetere det en gang i uka, og at det gjøres gjennom telefon. Lenke til kommentar
postkassepostkassepostkasse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er den store legemiddeltesten lagt ned allerede!? Er noen uker siden sist nå... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Legemiddeltesten var ordentlig skuffende da. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Liker de karakterene som ringer inn, spesielt sønnen til Tjøstheim. Legemiddeltesten var ingen suksess. Finner ikke sendingen fra 2 oktober. Er det ikke lagt ut? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 bør jeg begynne å høre på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå