LtdEdFred Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er enig i at det er praten og diskusjonene dem i mellom som er det viktigste og mest underholdende. Spalter, innslag o.l kommer i andre rekke for min del. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Må jo fylle sendeflaten. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det er ikke noe problem for Steinar, han fyller vel de fleste flater han er på. 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det er praten som er gull, MEN de har noen innslag som er så bra at jeg tar meg i å enten klukke litt, eller outright gapskratte. Spesielt karakterene til Tore. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 (endret) Den lille greia med at de skrur av mikrofonen å skriker til hverandre i bakgården gjør dagen min! Trillet en tåre da Bjarte skrek i dag! Endret 12. september 2016 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Radioresepsjonens 169 dilemmas og andre lettbeintheter fra Tore, Steinar og Bjarte Gutta trenger penger til penisreduksjon i USA 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Blir nok kjøp ja. Dilemmaer er genialt å diskutere sammen med venner, spesielt hvis det er alkohol i bildet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. Hva er spole? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det var det man gjorde før man fikk en tidslinje man kunne trykke på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Burde man møte opp på frityrkokeren? Er det noen som har gjort det enda? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. Hva er spole? Det var det man gjorde før man fikk en tidslinje man kunne trykke på. Enda godt de ikke er på P3 lenger da hadde nok referansepolitiet kommet. På P13 tror jeg det er innafor å si spole. (Det har jeg ærlig talt ikke tenkt over at millennials kanskje ikke forstår. Kanskje jeg burde ha vært litt mer forståelsesfull ovenfor fattern da han gang på gang spurte om jeg kunne "ta opp en CD" til han (brenne musikk på en CD). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Morsomt å tenke på. Samme med å "rulle ned" vinduet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Enda godt de ikke er på P3 lenger da hadde nok referansepolitiet kommet. På P13 tror jeg det er innafor å si spole. (Det har jeg ærlig talt ikke tenkt over at millennials kanskje ikke forstår. Kanskje jeg burde ha vært litt mer forståelsesfull ovenfor fattern da han gang på gang spurte om jeg kunne "ta opp en CD" til han (brenne musikk på en CD). Åja spole ja. Var bare så fjernt i sammenheng med rr. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hello Garte Tjøstheim. https://www.facebook.com/morgenbladet/videos/10154117989548952/ 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Hva i alle dager... Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Har akkurat hørt torsdags-podcasten. Ingen andre enn meg som reagerte på at de hadde "Dagen i dag"? Hvor kom det fra? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Guttene fyller sendetid. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Flere som fikk med seg salattråkkingen i går? Under siste 24 la Steinar ut om hvordan han hadde vært og sett "Finding Dory", og hvor elendig den var (noe som er en grei mening å ha, selv om jeg ikke er enig). Problemet var bare at han også forrige mandag hadde vært og sett Finding Dory i løpet av helgen og la ut om hvor elendig den var. Rimelig sikker på at det gikk i playback i går (ingen dagsaktuelle saker, Bjarte hadde frityrkoker for andre uke på rad osv.) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå