Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. 

Hva er spole?

Lenke til kommentar

 

Det er mulig jeg bare har blitt innbitt blodfan opp gjennom årene, men jeg bryr meg egentlig lite om hvor mye de legger i programmet så lenge jeg trives med å høre på det. Noen spalter er bedre enn andre, noen innslag/innringere synes jeg er helt vanvittig dårlig (ofte spoler jeg gjennom noen av dem fordi jeg synes det er fælt å høre på), men det som gjør at jeg kommer tilbake dag etter dag er praten dem i mellom. Hvordan de diskuterer alt mellom himmel og jord med sin egen tvist av humor det er det som er RR for meg. 

Hva er spole?

 

 

 

Det var det man gjorde før man fikk en tidslinje man kunne trykke på.

Enda godt de ikke er på P3 lenger da hadde nok referansepolitiet kommet. På P13 tror jeg det er innafor å si spole. 

 

(Det har jeg ærlig talt ikke tenkt over at millennials kanskje ikke forstår. Kanskje jeg burde ha vært litt mer forståelsesfull ovenfor fattern da han gang på gang spurte om jeg kunne "ta opp en CD" til han (brenne musikk på en CD). 

Lenke til kommentar

Enda godt de ikke er på P3 lenger da hadde nok referansepolitiet kommet. På P13 tror jeg det er innafor å si spole. 

 

(Det har jeg ærlig talt ikke tenkt over at millennials kanskje ikke forstår. Kanskje jeg burde ha vært litt mer forståelsesfull ovenfor fattern da han gang på gang spurte om jeg kunne "ta opp en CD" til han (brenne musikk på en CD).

Åja spole ja. Var bare så fjernt i sammenheng med rr.
Lenke til kommentar

Flere som fikk med seg salattråkkingen i går? Under siste 24 la Steinar ut om hvordan han hadde vært og sett "Finding Dory", og hvor elendig den var (noe som er en grei mening å ha, selv om jeg ikke er enig). Problemet var bare at han også forrige mandag hadde vært og sett Finding Dory i løpet av helgen og la ut om hvor elendig den var. Rimelig sikker på at det gikk i playback i går (ingen dagsaktuelle saker, Bjarte hadde frityrkoker for andre uke på rad osv.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...