Abigor Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hvordan hadde radioresepsjonen vært uten kontrafaktisk? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hvordan hadde radioresepsjonen vært uten kontrafaktisk? Bedre? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Problemet med kontrafaktisk er at det blir ikke spontant og det evige gnålet fra, spesielt steinar, om ikke dette var et morsomt poeng. Nei steinar. Det var ikke morsomt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hvordan hadde radioresepsjonen vært uten kontrafaktisk? Bedre? Du får et halvt poeng. Det skal være underholdende, ikke bare faktabasert. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ikke noe podkast i dag? Møkkafolk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) god natt Endret 25. mars 2018 av Jason P. C. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Mokkafolk Vet du hvem du snakker til? Det der er handelsministeren i Kamerun! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ikke noe podkast i dag? Møkkafolk. Ja, faen ass. Kan bare legge ned programmet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) Hvordan faen er det mulig å ikke få sikra en mann dere visste var trua på livet!? Endret 6. september 2016 av MKej 3 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Stopp humortoget, folkens. Jeg må av. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Google gjennomskuet meg. 5 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Rasistiske google.... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 På hvilken måte er det rasistisk? Alle med to øyne (og et forsåvidt) klarer vel å se at mokka er en mørk farge og dermed kan brukes som et synonym? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 (endret) Egentlig enig Scrooge. Bare følte det måtte sies. Endret 7. september 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Så hørte på sendingen fra i går hvor de sier de ikke er nominert til årets radionavn. Det var vel kanskje på tide å gi noen andre sjansen til å vinne den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Er faen meg det dummeste jeg har hørt. Diskvalifisere noen fordi de er for gode. Jeez Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 De andre programmene er på hver dag hele året da. Kanskje de får pes for å kjøre korte sesonger? Eller kanskje noen mener de ikke holder nivået. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Det mener forsåvidt jeg også. Spesielt for 2015-sesongen, som er etter min mening kanskje den svakeste og kjedeligste noen sinne. Så jeg kan godta det. At de kun holder på et halvt år er igrunn et godt poeng det også, selv om det ikke har hindret dem i å få nominasjon de siste årene. Og så er det jo tross alt radiodagene og ikke podcastdagene. Jeg vet ikke hvor mange lyttere de har på DAB+-nettverket, men den eneste grunnen til at de fortsatt er aktuelle og populære er podcastene. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Er de så lite med i tiden at de ikke skjønner hvordan trådløse headsett fungerer? Ble helt oppgitt da de diskuterte den nye iPhonen.. Lenke til kommentar
Parkettmønster Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Synes det var tåpelig at de vant Årets radionavn sist, all den tid det faktisk var program som var bedre sett under ett, i tillegg til at de holdt på hele året. Om jeg heier på Barcelona, og de blir rundspilt i Kampions Legucci av Bayern, så kan jeg fremdeles unne Bayern trofeet. Synes det er helt ok at de ikke blir nominert, da må de isåfall prioritere radioprogrammet litt mer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå