Ruth Nordkjosbotn Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Virker ikke som om mansenuka er helt over enda. 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) god natt Endret 25. mars 2018 av Jason P. C. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Sier ikke lite når det kommer fra selveste Mr.Negativ til RR Jason! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Helle måne. Edit: Hvilket kamprop ville du valgt? Endret 2. september 2016 av Son of Rome Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Jeg tror de samme 4-5 temaene går igjen i denne tråden omtrent en gang i måneden. "Alt var bedre før", "Hva er din favorittspalte?", "Steinar er så eplekjekk", "Ja, dette blir vel siste sesongen". Ikke at jeg klager, jeg liker at vi prøver å holde tråden gående. Selv synes jeg ikke det er i nærheten av like bra nå som det var for 4-5 år siden. 2010/2011 var nok mine favorittsesonger hvor de hadde de beste spaltene og etter min mening den beste humoren. 2014 og 2015 er kanskje de to kjedeligste sesongene noen sinne, enda dårligere enn i 2006. Og 2006 var ganske rævva. Når det er sagt, så er jeg så langt faktisk kjempepositiv til denne sesongen. Alle spaltene er kanskje ikke like underholdende, men jeg må si at hurtigheten og humoren til resepsjonistene virkelig har vært on point de første to ukene. Det ehhhhhHHHSTIKKET som er linka over her er et eksempel på den snappy, totalt uforutsigbare humoren som leder dem langt ut i digresjonens dal, som jeg elsker med programmet. Det er kanskje ikke like bra som da Tore brøt ut i "Hvem vet"-sang eller når alle tre forlater studio etter katalog-vitsene til Bjarte. Men det er da noe. Endret 2. september 2016 av Sanchez_ 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Skal på en lang biltur type 8 timer i morgen, trenger et par RR-episoder. Noen som husker noen spesielle (gode) episoder? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tørnquist-uka fra da Blodproppmoen var borte er fantastisk. 3. til 6. november 2014. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Eller mer at den uka var slitsom å høre på. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tørnquist uka var helt fantastisk spør du meg. Harru sett'amor? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tørnquist er nok veldig enten eller på folk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Synes også det var fantastisk, men hadde nok ikke orket mye mer enn en uke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tørnquist er kjempemorsom. Han er det eneste jeg har klart å sett på VG-nett. Har sett alt av Tørnquist Show. Fantastisk. Drømmevikar. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Tørnquist er nok på min top 3 liste over vikarer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Tørnnquist er alt for fan for min del, ble litt heseblesende. Morsomt første gangen han var vikar da. Og vikarer er generelt dølt, så han er nok blant de bedre vikarene imo. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Endret 4. september 2016 av Son of Rome 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Savner radioen er din ... EDIT: Tørnquist er egentlig en mer politisk korrekt versjon av Tore, bare mye smartere og på speed. Som Tore-mann liker jeg Tørnis, men det kan bli litt mye digresjoner og avsporinger inni avsporingene. Endret 4. september 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) Skulle ønske noen kunne gå igjennom alle episodene hvor han er gjest, og satt sammen en lydkollasj over alle ordspillene hans. Det hadde vært no'. Edit: Og selvfølgelig hengt opp kunstverket på Nasjonalgalleriet. Endret 4. september 2016 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Parkettmønster Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Glømte at det bare var Jason C.P som fikk lov å være negativ til RR. Sorry. Synes radioen er din var mye bedre enn både gründerdansen og kontrafaktisk. For ikke å snakke om kortfilmkonsulenten. Guri malla 'å mye ræææl. Tørnquist har energien og avsporingsteknikken som gjør han perfekt i små doser som vikar. Men hele 2014 sesongen hvor Bjarte var borte var forferdelig. Har ikke orket å høre noe derfra omtrent. Hadde de ikke en spalte som hette noe som yrket ditt eller noe sånt også? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Har heller ikke hørt 2014. Tanken på flere måneder uten Bjarte er bare skremmende, uansett hvor gode vikarene måtte være. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 "Hadde vi ikke hatt mikrofoner: da hadde heller ikke trådløse mikrofoner blitt funnet opp". Kanskje greit å bytte ut Kontrafaktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå