Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror de samme 4-5 temaene går igjen i denne tråden omtrent en gang i måneden. "Alt var bedre før", "Hva er din favorittspalte?", "Steinar er så eplekjekk", "Ja, dette blir vel siste sesongen". Ikke at jeg klager, jeg liker at vi prøver å holde tråden gående.

Selv synes jeg ikke det er i nærheten av like bra nå som det var for 4-5 år siden. 2010/2011 var nok mine favorittsesonger hvor de hadde de beste spaltene og etter min mening den beste humoren. 2014 og 2015 er kanskje de to kjedeligste sesongene noen sinne, enda dårligere enn i 2006. Og 2006 var ganske rævva. Når det er sagt, så er jeg så langt faktisk kjempepositiv til denne sesongen. Alle spaltene er kanskje ikke like underholdende, men jeg må si at hurtigheten og humoren til resepsjonistene virkelig har vært on point de første to ukene.

Det ehhhhhHHHSTIKKET som er linka over her er et eksempel på den snappy, totalt uforutsigbare humoren som leder dem langt ut i digresjonens dal, som jeg elsker med programmet. Det er kanskje ikke like bra som da Tore brøt ut i "Hvem vet"-sang eller når alle tre forlater studio etter katalog-vitsene til Bjarte. Men det er da noe.

Endret av Sanchez_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glømte at det bare var Jason C.P som fikk lov å være negativ til RR. Sorry.

Synes radioen er din var mye bedre enn både gründerdansen og kontrafaktisk. For ikke å snakke om kortfilmkonsulenten. Guri malla 'å mye ræææl. Tørnquist har energien og avsporingsteknikken som gjør han perfekt i små doser som vikar.

Men hele 2014 sesongen hvor Bjarte var borte var forferdelig. Har ikke orket å høre noe derfra omtrent. Hadde de ikke en spalte som hette noe som yrket ditt eller noe sånt også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...