Benbjo Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Pottifar sa vel selv at han hadde et lite infarkt? De holder seg vel rolige av helsemessige årsaker. De har jo sluttet med softgun og elektrosjokk ( ?) pga helsen i alle fall. Det sa de selv. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Tror dette er forsøk på humor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Helt fullstendig på viddene.... .. Hjertet mitt danset hoppsasa, men det var ikke hjerteinfarkt Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Nei, så vi skal allereie ta diskusjonen der nokon seier "Det er nedprioritert og helsa holder ikke, så dette er siste sesong" ÅSSÅVIDERE, ja? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Litt under pari åpning, men herregud, gutta fra Calcutta kan sakene sine godt. Jeg spår allerede at dette blir en knakendes god sesong. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Skuff uten frityrkoker? Hva er det, boller i mikrobølgeovn? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Etikeren gleder jeg meg mest til, spesielt om det er en parodi / køddegreie på Morgenbladets "etiker" noe jeg TIPPER at det er. Som jeg håpte på var det dette her. Det var en spalte med utrolig mye potensiale. Favoritten min til nå. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Etikeren tror jeg har potensiale til å kunne leve lenge uten å bli kjedelig. Ihvertfall hvis du sammenligner det med Gründerdansen, som etter min smak er det største drittet de har hatt. Forresten, er det noen som vet når det nye TV-programmet til Bjarte kommer? "Presten" eller hva det het. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Gründerdansen er som regel temmelig kjip rett og slett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Det og kontrafaktisk kan de stryke fra programmet for min del. Sjeldent interessant eller morsomt Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Han der "sterk mat karakteren" fungerte ikke i det hele tatt (for meg) Hva synes dere? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Noe merkelig ja. Er åpen for mer, men ikke en umiddelbar favoritt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Jeg elsket ham umiddelbart. Bra spilt av Tore. Endret 29. august 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Er det mulig å laste ned sendingen på fredager, blir vel ikke publisert som podcast? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Apropos spalter så savner jeg 'fun facts' og 'tips & triks'. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Han der "sterk mat karakteren" fungerte ikke i det hele tatt (for meg) Hva synes dere? Jeg likte ham faktisk godt kjenner meg igjen, både at jeg kan være litt sånn selv og at jeg har truffet folk som er veldig sånn. (Altså at de ikke klarer å forstå hvorfor jeg eller andre liker noe, og klarer ikke la det ligge.) Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Litt skuffa over at Bjarte ikke reagerte da Steinar prata om hvordan han skulle få opp wieneren. Lurer på om de kommer til å fortsette med frityrkokingen utover høsten, med snø, sludd og kuling. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Jeg vet du hadde tenkt å si stiv kuling. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 De trenger allitd en uke til å varme opp, nå er de tilbake på vant nivå. Har også stor tro på Etikeren. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Hva synes dere om "hva koster det"? Tynn idé etter min mening. Her snakker vi fylling av sendetid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå