Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører for tiden den første sesongen. Tar nok en stund før jeg er tilbake i nåtid ja.

Husker jeg hadde 2006 til 2013 elns, og det ble vel flere uker i spilletid? Noen som vet hva komplett er nå om dagen?

 

Og det minner meg på, er det noen her som har absolutt alt samlet? Har lastet ned den digre torrenten som NRK la ut i sin tid, men var vel et par episoder som manglet derfra, og har ingen av de nyere episodene på den nye PCen. 

Lenke til kommentar

 

Hører for tiden den første sesongen. Tar nok en stund før jeg er tilbake i nåtid ja.

Husker jeg hadde 2006 til 2013 elns, og det ble vel flere uker i spilletid? Noen som vet hva komplett er nå om dagen?

 

Og det minner meg på, er det noen her som har absolutt alt samlet? Har lastet ned den digre torrenten som NRK la ut i sin tid, men var vel et par episoder som manglet derfra, og har ingen av de nyere episodene på den nye PCen.

Er den fra 2006-2013 jeg har lasta ned.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For første gang har det føltes som at det er så lenge siden de slapp at jeg nesten har glemt dem. Har funnet andre podkaster å fylle tomrommet med, vært opptatt med andre ting. Jeg liker ikke disse lange pausene.

Å? Helt motsatt for meg. Har hørt på 2012-episoder de siste månedene og ler meg ihjel nesten av hver episode. Er supergira på ny sesong, håper det blir like bra som den forrige. (Da Bjarte Blodproppmoen returnerte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tenkte på det samme. Lurer på om det blir noe av det samme som da de gjettet prisen på gymmatter og hekkeløpsutstyr. Bjarte var vel forøvrig ganske flink den gangen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...