Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig. De starter innspilling nå (han la også ut bilde på Instagram om det), så da betyr det nok at det er ferdig innspilt til høsten. Slik har det vært med Lilyhammer og Side om side tidligere. Innspilling på våren, og så sitter de på radioen på høsten og klager over hvem som ikke ser på sin brors TV-serie.

Lenke til kommentar

Fjorårets sesong var en av deres beste, så jeg krever rett og slett at de kommer tilbake  :realmad: Vi vil ikke akseptere noe annet.

 

 

Jeg tror også de koser seg alt for mye i eget selskap på lufta til at de vil avbryte med det første. Og hvis de vil fortsette å cashe inn de faste og trygge NRK-pengene må de i alle fall gjøre noe. Og da er RR et logisk valg. Ukens vinner kan heldigvis ikke gå hele året.

 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

http://www.tv2.no/underholdning/8280644/

 

Potti har blitt pappa til Petter

Petter ...? Hmm, føler ikke det passer på en baby i 2016. Jaja, han vil ikke forbli en baby. 

 

Tror navnet har blitt ødelagt for meg a Petter Pihlgård. (Eller hvordan det staves)

Eller Petter Northug, Petter Solberg, Petter Stordalen... Synes det er positivt at de ikke velger kjipe motenavn. Jenny Skavlan har forresten valgt å kalle ungen sin for Åse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...