Jason P. C. Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De kunne nå ha spandert på seg en ny intro. jeg blir så sliten av å hele tiden sku ned når det derre Mira skitet kommer hele tiden. Og det er så ekstremt høyt! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hjemmesiden minner mye om en blogg. Var det ikke det de hatet? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ja, introen er høy på podcasten, og jeg er ganske lei den. Har hørt hele 2006 og 2007 de siste måndedene, og måtte skippe de første 20 sekundene. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 De har lagt podcast-filene i en jævla zip-fil .... Uuuugh. Det er ikke særlig hendig å ha én fil man seeder, og en mappe med mp3-filer. I tillegg er jo mp3 allerede komprimert. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er jo faktisk virkelig dust. :| Da laster folk det ned - unzipper og sletter zip-fila som fører til at ingen seeder. Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 http://radioresepsjonen.nrkp3.no/ er det bare hos meg at siden ikke kommer? står bare laster... i firefox. :/ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Funker smertefritt i Firefox her, kanskje siden var nede da du prøvde å komme inn. Nettsidene er jo ganske ferske tross alt. Lenke til kommentar
Harry Klein Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tok ikke mange dagene etter ferien før Podkast-Tjukken svikta igjen... Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nei.. Jeg trodde kanskje med nye nettsider og "ny" podkast med alt lagt ut så skulle det bli bedre rutiner. Nå blir det kjedelig på jobb i morgen Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fra biografien til Bjartes far: Største opplevelse: Da Bjartemann kom til denne verden. Neida, æ flippa igjen. Det var selvfølgelig da eg ble ordinert. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tok ikke mange dagene etter ferien før Podkast-Tjukken svikta igjen... Jeg tror ikke Fettfjes er å klandre denne gangen, det virker som hele podkast-serveren har problemer. Jeg har i hvertfall ikke fått tak i noen som helst podkast siden i går formiddag. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Samme her... Alle NRKs podkaster er nede... Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De har ganske lange og mange nedetider :/ De har et og annet å lære av andre som utvikler og forvalter samfunnskritiske systemer! Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er ikke så ofte dette skjer, så ingen grunn til å syte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er ikke så ofte dette skjer, så ingen grunn til å syte. Må si meg litt enig i dette. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er ikke så ofte dette skjer, så ingen grunn til å syte. Til tider opptil flere ganger i uka før sommeren. Jeg synes det er ofte. Enten har man et podkasttilbud eller ikke. Hvis man skal reklamere for det så kan det ikke være halvveis innimellom når man gidder. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Første gang jeg sendte inn dilemma i dag (mandag 15.), og jaggu ble det ikke lest opp også! 8 mm lang nese, eller 12 cm lang nese Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva kom de frem til? Hørte ikke hele dagens sending ;o Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det ble 8 mm, men de trodde man skulle måle fra under nesa og fram, jeg tenkte man målte fra mellom øynene og ned til nesetippen. Sendte inn tre dilemmaer, og det de leste opp var egentlig det dårligste, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå