Sanchez_ Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Hahaha, det der er gull ass! Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 fant ENDELIG en torrent av podcastene fra 2006-2013 som faktisk hadde noen som seedet. har lett så evig lenge etter det. å glorious 50gb med podcast Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Vi burde gå sammen for å preservere Radioresepsjonen for fremtiden. Jeg har lagringsplass tilgjengelig, men har ikke ork til å sortere sendingene fra de nyeste årene. (Jeg og iTunes er uvenner) Endret 28. mars 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Jeg ville tro NRK har alle episodene på servere rundt om i landet, kan ikke tenke meg opptakene er borte? Endret 28. mars 2016 av Mammakamelen Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Torrent-link for dette må vel være lov å poste? I og med det i teorien allerede ligger gratis ute? (men i praksis ikke fordi nrk suger på å holde torrentene sine oppe) anysveis, her er linken: http://torcache.net/torrent/98719608A2564607BC5F4F21FF8970E2E0078C24.torrent (om den likevell er ulovlig fjerner jeg den seff) Endret 28. mars 2016 av EnGud 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg ville tro NRK har alle episodene på servere rundt om i landet, kan ikke tenke meg opptakene er borte? Det gjør de nok, men hva som tilgjengeliggjøres for oss er jo en annen sak. Og så er det jo den perioden med piffiproblemene. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Tore,steinar og bjarte har jo selv sagt i sine sendinger at skal vist være mulig og laste ned RR via torrent. Jeg skal laste ned filen som er nevnt over og seede masse =) Til dagelig bruker jeg programmet ratpoison på tlf til og høre på RR. der er det sendinger helt fra 2012-01-31 til den siste sessongen 24.12.20015. + at du kan finne podcaster fra tusenvis av andre programmer, og haugevis med norske programmer også. Ratpoison Podcast player Endret 29. mars 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det høres ut som det samme antallet podcaster som ligger tilgjengelig i den offisielle RSS-feeden fra podcast.nrk.no, som man basically kan laste inn i alle podcast-apper. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Det høres ut som det samme antallet podcaster som ligger tilgjengelig i den offisielle RSS-feeden fra podcast.nrk.no, som man basically kan laste inn i alle podcast-apper. Ja daså, jeg har bare undersøkt ratpoison og var fornøyd med den så tenkte og anbefale den videre. beklager min uvitenhet........... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Ta det piano. Arkitekten på Astrup Fearnley Museet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Det er litt som å si "jeg er velgid fornøyd med noe som heter youtube, derfor anbefaler jeg google chrome fordi det var den nettleseren jeg brukte for å aksessere nettsiden" Endret 3. april 2016 av Abigor Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Det er litt som å si "jeg er velgid fornøyd med noe som heter youtube, derfor anbefaler jeg google chrome fordi det var den nettsiden jeg brukte for å aksessere nettsiden" Jeg bruker Ratpoision, Noe jeg er fornøyd med. Jeg vet ikke hvor mange som vet om/driver med podcast. Folk her prata om en torrent som har liggi på nettet siden måneden etter 2013 sessongen og har vært linket til på RR sin facebook side minimum 5 ganger hvor jeg har sett den + at den har vært linket til i noen komentarfelter i NRK inne på sidene til RR. Så derfor "Reklamerte" jeg for ratpoison, et program som funker veldig bra for min del. Så jeg var vell like godt infomert om podcaster her som folk var om den eldgamle torrenten. Endret 29. mars 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg så Mission Impossible 5 i helga, fantastisk film. Anbefaler derfor den Samsung tv'en jeg så den på 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Det høres ut som det samme antallet podcaster som ligger tilgjengelig i den offisielle RSS-feeden fra podcast.nrk.no, som man basically kan laste inn i alle podcast-apper. Ja daså, jeg har bare undersøkt ratpoison og var fornøyd med den så tenkte og anbefale den videre. beklager min uvitenhet........... Ingen skade skjedd! Vi som har vært i tråden her en stund kjenner godt til den offisielle feeden. Men jeg skjønner at ikke alle er like opplyst rundt emnet. Og for de som evt. er out of the loop: Grunnen til at den starter fra akkurat da, er fordi NRK fjernet alle de gamle podcastene fra serveren da avtalen med PIFFI (som Bjarte ville sagt) ble brutt. De startet da med å legge ut podcaster som ikke innehold jingler eller biter med musikk og fjernet alle podcaster som fortsatt inneholdt dette. Og når avtalen ble rettet opp i høsten 2012, ble ikke de gamle podcastene lagt til igjen. Så derfor er disse torrentene så viktig, fordi de basically er den eneste kilden vi har til gamle podcaster. Endret 29. mars 2016 av Sanchez_ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Ta det piano. Arkitekten på Astrup Fearnley Museet. Ta det Renzo Piano! Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Noen som har en torrent for 2014-2015 sesongene? vet Knipsknips har de, men orker ikke laste ned en og en. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Noen som har en torrent for 2014-2015 sesongene? vet Knipsknips har de, men orker ikke laste ned en og en. Kan du ikke huke av de sesongene du vil ha i torrenten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå