Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hahahaha, han i Hundepatruljen likner så utrolig på Tore, ikke bare i utseende men også i væremåte Synes han minner litt om Tore når han er i karakter Lenke til kommentar
Skrotleif Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Mista all respekt for Bjarte og Tore da de fortalte at de la på ananas på Oetker-pizzaer. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Sterke ord, Sjuttolini. Selv har jeg alltid vært en ananas-på-pizza-mann, som Tore ville sagt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Høsten 2011: https://mega.co.nz/#!CsYVTSjL!ViE5HgxQ9DX9Y63cYhlmRA1gxBlY9kt3upBQ0zQbRIM Jeg har ALLE sendingene, så bare si i fra hvis det er noe mer dere mangler. Se her ja! Denne funker linken funker dessverre ikke lenger da. Mulig å få den opp igjen? Jeg trur ikke lenger jeg har de filene. Men kan sjekke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 http://www.dagbladet.no/2016/03/04/kultur/radioresepsjonen/nrk/tv_og_medier/radio/43388679/ Blir det noe mer "drama" nå da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det blir det sikkert. Folk elsker å lage drama ut av ingenting. Lurer på hvor lang tid det tar før man ikke kan fortelle blondine-vitser. De er jo sexiste og kvinnehatende. Rart det ikke har kommet opp før egentlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Noen har prøvd, i alle fall! http://www.vg.no/rampelys/media/anklager-avis-for-rasehets/a/179451/ Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Alle skal være et offer i dag. Har man ikke motgang i livet må man finne på sånne filleting å surve om. Skulle ønske Tore lagde en karakter for å parodiere disse fjolsene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er noen som vil trives bedre i Saudi-Arabia enn i Norge tydeligvis. Kripos og politi? For vitser? Føles som om verden er på vei bakover i tid. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 De introduksjone til Steinar i UV er utrolig kleine. Stand up uten den ironiske distansen. Tore kan være veldig morsom, men Steinar og Bjarte får terningkast én i UV. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Enig. Helt annen stand-up enn den blaute, ironiske varianten i det forrige tv-koseptet. Ellers fryktelig langt mellom artighetene i dette programmet som jeg bare såvidt gidder å se lenger. Har forresten Basse vunnet 10 av 10 ganger i det folkekjære konkurransehjørnet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Tror det er en homage til Steinar og Bjarte sin sammensvergelse mot Tore i radioprogrammet? Er enig i at åpningssekvensen er ufattelig dårlig. Kanskje det er meningen at det skal være ironi på et eller annet nivå? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Tror ikke det, de har vel en "post" hver. Steinar har introduksjon, Bjarte konkurransehjørne og Tore Monitore. Men enig i at kvaliteten har tapt seg litt. Det er forresten mye bedre live enn på tv. De klipper bort mye av det beste. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er det løspraten, vanskelige referanser til radioprogrammet osv som klippes bort? Føler de traff fansen mye bedre med det forrige programmet. Nå vet jeg ikke helt hvem de treffer, eller om det i det hele tatt er noen som virkelig digger disse greiene. Virker som de er redd for å virke fremmed og ikke bli likt om de bygger for mye på radioprogrammet - men det de koker sammen her er jo hverken eller. Ikke morsomt på selvstendig grunnlag, og heller lite "intern humor" for de av oss som elsker radioprogrammet. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er det løspraten, vanskelige referanser til radioprogrammet osv som klippes bort? Føler de traff fansen mye bedre med det forrige programmet. Nå vet jeg ikke helt hvem de treffer, eller om det i det hele tatt er noen som virkelig digger disse greiene. Virker som de er redd for å virke fremmed og ikke bli likt om de bygger for mye på radioprogrammet - men det de koker sammen her er jo hverken eller. Ikke morsomt på selvstendig grunnlag, og heller lite "intern humor" for de av oss som elsker radioprogrammet. Ja, typisk når de snakker seg bort, sier ting feil (som jo skaper mye humor på radio), snakker direkte til publikum osv. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hehe... Kan jo ikke basere programmet på feilsnakking! Om de hadde blitt pålagt å klippe de 70-minutters radiosendingene sine ned til en slags "best of" på et 25-30 hver dag, så tror jeg veldig mange lyttere hadde klippet annerledes enn folk som jobber i NRK, for å si det sånn. Det spontane, litt sære og ofte hysterisk morsomme greiene de er kjent (og elsket) for er jo så og si helt fraværende på tv. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Største problemet med RR på tv (forrige programmet) var vel at de skulle ha med alle programsegmentene fra radio. Å ha postkasse, dilemmas, en sketsj eller to, litt løsprat og straff ble alt for rotete på den tida de hadde til disp. Når de i tillegg tok med alt av jingles og greier funka det dårlig som tv. UV er jo et skritt nærmere å mestre tv-formatet i det minste, selv om det folkekjære konkurransehjørnet ikke helt traff latternerven hos meg i alle fall, og diskusjonene rundt kandidatene veksler veldig. Greia til Tore funker ok. Det irrasjonelle sinnet hans passer litt for bra i satire over satiresjangern. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Liker faktisk ukens vinner jeg var skeptisk i starten men har nå sett alt og koser meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Det er greit. Sett nesten alle, men livet settes ikke på pause når NRK appen varsler om ny Ukens Vinner episode.... M Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Elsker kommentarene på denne videoen. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå