Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Enig. Helt annen stand-up enn den blaute, ironiske varianten i det forrige tv-koseptet. Ellers fryktelig langt mellom artighetene i dette programmet som jeg bare såvidt gidder å se lenger.

 

Har forresten Basse vunnet 10 av 10 ganger i det folkekjære konkurransehjørnet?

Lenke til kommentar

Er det løspraten, vanskelige referanser til radioprogrammet osv som klippes bort?

 

Føler de traff fansen mye bedre med det forrige programmet. Nå vet jeg ikke helt hvem de treffer, eller om det

i det hele tatt er noen som virkelig digger disse greiene. Virker som de er redd for å virke fremmed og ikke bli

likt om de bygger for mye på radioprogrammet - men det de koker sammen her er jo hverken eller.

Ikke morsomt på selvstendig grunnlag, og heller lite "intern humor" for de av oss som elsker radioprogrammet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det løspraten, vanskelige referanser til radioprogrammet osv som klippes bort?

 

Føler de traff fansen mye bedre med det forrige programmet. Nå vet jeg ikke helt hvem de treffer, eller om det

i det hele tatt er noen som virkelig digger disse greiene. Virker som de er redd for å virke fremmed og ikke bli

likt om de bygger for mye på radioprogrammet - men det de koker sammen her er jo hverken eller.

Ikke morsomt på selvstendig grunnlag, og heller lite "intern humor" for de av oss som elsker radioprogrammet.

 

Ja, typisk når de snakker seg bort, sier ting feil (som jo skaper mye humor på radio), snakker direkte til publikum osv. 

Lenke til kommentar

Hehe... Kan jo ikke basere programmet på feilsnakking!

 

Om de hadde blitt pålagt å klippe de 70-minutters radiosendingene sine ned til en slags "best of" på et 25-30

hver dag, så tror jeg veldig mange lyttere hadde klippet annerledes enn folk som jobber i NRK, for å si det sånn.

Det spontane, litt sære og ofte hysterisk morsomme greiene de er kjent (og elsket) for er jo så og si helt fraværende på tv.

Lenke til kommentar

Største problemet med RR på tv (forrige programmet) var vel at de skulle ha med alle programsegmentene fra radio. Å ha postkasse, dilemmas, en sketsj eller to, litt løsprat og straff ble alt for rotete på den tida de hadde til disp. Når de i tillegg tok med alt av jingles og greier funka det dårlig som tv.

 

UV er jo et skritt nærmere å mestre tv-formatet i det minste, selv om det folkekjære konkurransehjørnet ikke helt traff latternerven hos meg i alle fall, og diskusjonene rundt kandidatene veksler veldig. Greia til Tore funker ok. Det irrasjonelle sinnet hans passer litt for bra i satire over satiresjangern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...