SpencerReid Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Synes også det var bedre i dag. Virket stødigere på seg selv, og mindre avhengig av manus. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det var greit i dag. Det som ødelegger er at Bjarte oppfører seg så rart. Han har alltid gjort det når det er både kamera og publikum tilstede. Han bare lyser ukomfortabilitet, og det smitter over på meg som seer på. Han er også rar i forhold til hvordan han er på radio, han skriker og skoyer mye, og ser livredd ut. Det er nok bare fordi han er nervøs, som er helt forståelig. Men kanskje han ikke er ment for slike oppgaver? Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Han har gitt oss x antall timer fjertehumor på radio og holdt liv i takeawaynæringen på Torshov i en årrekke. Synes det blir mye å be om at han skal levere på tv i tillegg - det være seg Julekongen eller andre ting. Han er fisk på land, men ofrer seg gladelig for å glede andre med sin egen utilpasshet. Storsinnet! 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Synest det passar Bjarte å vere såpass keitete Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Var publikum i gårsdagens program. De holdt på i godt over en time, pratet seg helt bort til tider (slik vi er vant med på radio). Mye gull som blir klippet bort, er vel kanskje ikke alt som er tv-vennlig. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Synest det passar Bjarte å vere såpass keitete Kanskje, men øynene hans skriker hvor utilpass han er. Synes synd på fyren, og da er det vanskelig å le. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Jeg føler det ikke sånn i det hele tatt. Bjarte er morsom. Steinar virker utilpass, men det kan være fordi han har den vanskeligste jobben. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ukens vinner er noe forbanna møl! Hvordan greide di lage noe så dårlig? Det som skinner igjennom er at nesten hver vits virker å være scriptet, feks. fra torsdagens program med Bjartes konkurranse så filmer di Tore så ser du han leter i arket sitt/skjermen etter det han skulle si. Det eneste som er morsomt er når di tar ting på sparket, som på radio! 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Så... Det er på tide å laste ned høsten 2015. Finnes det en lettvint torrent f.eks eller må jeg gå til NRK og podkastsida deres? Noen der har virkelig knullet til navnene på podkastene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Ukens vinner er noe forbanna møl! Hvordan greide di lage noe så dårlig? Det som skinner igjennom er at nesten hver vits virker å være scriptet, feks. fra torsdagens program med Bjartes konkurranse så filmer di Tore så ser du han leter i arket sitt/skjermen etter det han skulle si. Det eneste som er morsomt er når di tar ting på sparket, som på radio! Dårlig? Jeg har ikke hørt eller sett noe av rr-gjengen som er dårlig, så jeg fatter ikke hva du snakker om. 2 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Bjarte-dagen min for litt siden ga mersmak. Lite som kan måle seg med takeaway butter chicken mens man slanger seg foran idiotboksen med litt britisk krim. Tror dette må bli en ukentlig greie. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Har aldri prøvd butter chicken, men jeg kjenner blodårene mine forkalker seg ved navnet. Sikkert godt ? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Frysninger hver gang Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Får man Butter Chicken som take-away i Bergen, mon tro? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Digger så jævlig gitarsoloen til Tore. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg var der. Så det, så. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Det store øyeblikket for min del er joken Bjarte kjører med å demonstrativt holde begge hendene tydelig oppe mens vi hører at det hamres løs på et par bongos. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hvis det er lov å si... Ang. butter chicken: Det er himmelsk. Synes også at komler er ålreit mat, men kan styre min begeistring for ting laget med kjøttdeig - uten at jeg har prøvd den berømmelige Tjøstheimske kjøttdeigretten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Synes Bjarte virket mye mer selvsikker i går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Oppdaget plutselig at Internett radioen min kan spille av radioresepsjonen. Der går det podkaster hele tiden. Nice å slippe øreplugger og Nice å bare drite i om eg hører alt. Har jo hørt mesteparten før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå