Gjest Slettet+45613274 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Såå, hvor mange RR-er snakker vi? Er det verdt å skaffe seg vpn for å se? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Har du sjekket om du får sett det uten VPN? Minnes at jeg fikk sett en del av NRKs egenproduserte shit uten VPN da jeg bodde utenlands. Får 69 RR-er av meg. Stabilt nivå, selv om "magien" blir borte når det ikke er improvisert. Og selvfølgelig et must for enhver RR-fanatiker å få med seg alt de produserer. Endret 14. januar 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Synes det var morsomt, jeg. Bedre flyt enn talkshow/prate-segmentene fra RR på TV. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Såå, hvor mange RR-er snakker vi? Er det verdt å skaffe seg vpn for å se? Hola til Chrome? Skal funke på NRK TV Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Det er dessverre helt sinnsykt ræva i TV-format. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Syns det var veldig lovende jeg, som flere her sier så skinner Tore igjennom som den store vinneren (akkurat som i radioprogrammet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Har du sjekket om du får sett det uten VPN? Minnes at jeg fikk sett en del av NRKs egenproduserte shit uten VPN da jeg bodde utenlands. Får 69 RR-er av meg. Stabilt nivå, selv om "magien" blir borte når det ikke er improvisert. Og selvfølgelig et must for enhver RR-fanatiker å få med seg alt de produserer. Gikk vist uten vpn. Såg bruddstykker av første sending. For meg blir det de samme som RR på TV. Det treffer meg overhodet ikke. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Synes dette var tynn suppe. Når ikke rr humoren med alle de absurde merkelighetene får skinne så uteblir det meste. Hadde dette vert tre ukjente menn med et nytt program så hadde det fått slakt. Jeg skjønner at trioen selv ønsker å gjøre nye prosjekter, og det er helt greit, men jeg kommer ikke til å like det bare fordi de er med. Som sagt tynn suppe. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hadde egentlig likt å sett gutta i et impro-prosjekt på TV allaaaaaaaaaah Løvebakken eller Whose Line Is It Anyway (Fra USA,bør sjekkes ut!). Så mye fjas og mas de har kommet opp med på lufta opp igjennom, kan jeg se for meg at improscenen hadde passet de bedre enn å lese opp planlagte vitser. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ganske tynne greier. Synes ikke de kommer helt til sin rett i denne settingen. Jeg er ikke av prinsipp motstander av å få dem på tv, men hele konseptet med poengtavler og rangering av medieopptreden synes jeg var tamt. En hvilken som helst RR-episode fra radio er morsommere enn dette, selv om jeg synes det var tilløp til morsomhet i "ha det, Haddy"-vitsen og Tores kommentar til folk som hyller stilskiftene til David Bowie. Var også bittelitt gøy da alle bildene av Elton Skei Grande poppet opp. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg likte det. Men dette er et så simpelt konsept at de kunne hatt 5 sendinger i uken. 30 minutter i uken er latskap! 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Steinar så ned på manuskriptet for å se hvor mange poeng han hadde gitt til en kjendis. Sålangt synes jeg forrige RR program var bedre. Dette var veldig fastlåst til manuskript. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Var litt flaut å se dem stadig titte ned på manuset som ligger tydelig foran dem. Er jo litt merkelig, for de er jo blant de beste på improvisert humor, og så lager de et program med mindre improvisasjon enn Nytt på nytt eller andre lignende programmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Steinar sin prestasjon var ganske flaut og se på dessverre...trenger nok litt mere coaching.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg er mest skuffet over selve formatet på programmet. "Satire på aktuelle nyheter" er jo template humorprogram på tv. Det har blitt gjort en milliard ganger før. Det er absolutt ingenting ved programmet deres som var nyskapende eller innovativt. Det kunne legit vært hvilke som helst andre komikere fra Norge som styrte det showet der og det ville sett helt likt ut. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Alt må være så jævla stuerent og polert på tv, det ødelegger alt.. Programmet var helt ok. 55 RR-er fra meg. Endret 16. januar 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg syns at det der hadde de klart å lage på siden av RR omtrent. At det der går på TV i det hele tatt syns jeg er rart. Det hadde holdt som en nettserie, som Knute/Spikkeskolen. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Lag aldri gloryhole i bærevegg! Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jævli gøy i dag! Tok seg opp veldig fra forrige gang. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Advarsel: Grov spoiler for sesong 2 av Mammon i dagens episode. (Hvis ikke det var tull da. Virker som en ekte spoiler, men jeg har ikke sett serien.) Det skjedde i Steinars åpningsmonolog i starten. MORON!!!!! Endret 21. januar 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå