fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det hadde vert morsommere med eksempelvis alkohol. Hva med "den store likør-testen" eller "den store øl-testen?" Eller hva med en fortsettelse av den store sigarett-testen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tror dette blir bra jeg, men er det bare jeg som syntes det var en utrolig merkelig stemning på den pressekonferansen? Ikke at jeg har sett på mange hele pressekonferanser, men de virket ikke helt tilfreds der de satt. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Virker veldig som om det var meningen at pressekonferansen skulle være morsom da, noe jeg synes den var. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Spesielt morsomt var det da ikke, men men. Noen som har funnet noen artikler fra pressekonferansen? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei, den var ikke morsom, og de virket temmelig utilpasse -- som alltid når de opptrer foran publikum. De er for uproffe, og det er paradoksalt nok det som gjør de så bra på radio, mener jeg. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Spesielt morsomt var det da ikke, men men. Noen som har funnet noen artikler fra pressekonferansen? Var det egentlig journalister på "pressekonferansen"? Kanskje de var det, men hvorfor skulle noen aviser/andre radiokanaler gidde å sende ut journalister til en pressekonferanse der et radioprogram skal presentere det nye materiale sitt? Høres temmelig søkt ut spør du meg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Spesielt morsomt var det da ikke, men men. Noen som har funnet noen artikler fra pressekonferansen? Var det egentlig journalister på "pressekonferansen"? Kanskje de var det, men hvorfor skulle noen aviser/andre radiokanaler gidde å sende ut journalister til en pressekonferanse der et radioprogram skal presentere det nye materiale sitt? Høres temmelig søkt ut spør du meg. Det var jo flere fra NRK og noen utenforstående, blant annet sol.no mener jeg. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Var det egentlig journalister på "pressekonferansen"? (...) Selvfølgelig ikke. Verken VGTV, DagbladetTV, P3tv, Aftenposten, SeHer.no eller P4 bruker mikrofonklosser som benyttet i opptaket, og da blir det plutselig meget påfallende at den eneste autentiske mikrofonen er den blå NRK-hetta samt en Maycom fra samme bedrift, resten er rekvisitter. "Journalistene" er også hentet fra egne rekker, Webjørn Espeland jobber ikke i P4 og Mattis Folkestad ikke i Sol. Men det er fantastisk å se hvor godt man behersker sjangeren pressekonferanse og tar denne så på kornet. Jeg forstår godt at mange kan gå på limpinnen. (...) hvorfor skulle noen aviser/andre radiokanaler gidde å sende ut journalister til en pressekonferanse der et radioprogram skal presentere det nye materiale sitt? (...) Nemlig. Men la nå for all del de som vil beholde illusjonen tro at dette var ekte saker. Så lenge vi sitter her og skriver om det, er hensikten uansett oppnådd: Å skape blest rundt sesongpremieren og gjøre den til en snakkis. Endret 15. august 2008 av n20987 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Haha, genialt, jeg gikk fem på hverfall. :!: Heia RR! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg skal gå i graven med en blind tro at det hele var ekte. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nei, den var ikke morsom, og de virket temmelig utilpasse -- som alltid når de opptrer foran publikum. De er for uproffe, og det er paradoksalt nok det som gjør de så bra på radio, mener jeg. Det var vel det som var meningen? Som n20987 sier, det var jo ikke en ekte pressekonferanse. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hah, jeg kjente igjen stemmen til P4-kisen, han har gjort en del repotasjer i Osenbanden og så tenkte jeg "faen, har han hoppa av lasset og begynt i P4? jaja". Jeg tenkte egentlig aldri at dette var uekte, bare uprofesjonelt. Jaja, de fikk uansett skapt oppmerksomhet, det skal de ha Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nei, den var ikke morsom, og de virket temmelig utilpasse -- som alltid når de opptrer foran publikum. De er for uproffe, og det er paradoksalt nok det som gjør de så bra på radio, mener jeg. Det var vel det som var meningen? Som n20987 sier, det var jo ikke en ekte pressekonferanse. Meningen at det ikke skulle være morsomt? Eller at de var utilpasse osv.? Jeg tviler på det siste; de er ikke gode skuespillere. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Synes denne "pressekonferansen" var ganske så artig jeg. Lyser jo ironi og humor over det meste de foretar seg... Men jeg lurer på en ting: Er det noen som vet i hvilke episoder jeg finner bedreviteren fra Ringebu (spilt av Tore)? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Synes denne "pressekonferansen" var ganske så artig jeg. Lyser jo ironi og humor over det meste de foretar seg... Men jeg lurer på en ting: Er det noen som vet i hvilke episoder jeg finner bedreviteren fra Ringebu (spilt av Tore)? Jan Skrotnes: 31.03.08, 15:20 og utover Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skjer med podcastene? Mange ligger ute, varighet på 1 sekund. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Radioresepsjonen har fått egen hjemmeside! Man kan laste ned alle podcastene fra starten og frem til i dag via last ned seksjonen. Bare et tips. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 De har lagt ut fire torrents, en fra hvert år pluss bonus. Dette skal seedes! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det jeg likte best var "oneliner-spalten" på siden Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Radioresepsjonen har fått egen hjemmeside! Man kan laste ned alle podcastene fra starten og frem til i dag via last ned seksjonen. Bare et tips. Skuffa over at man ikke kunne streame "episoder". Kan ikke begynne med torrents på jobben. Ellers fungerer ikke siden i IE7 som jeg må bruke på jobben. 2x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå