Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Driver å hører igjennom høst 13'.

 

I en av episodene oppstår det både før sending og i første stikk voldsom dramatikk rundt hvordan Bjarte uttaler Yes. Tore mener hardnakket at Bjarte alltid har sagt "Yes", men i den senere tid har gått over til å si "Yeeees". Bjarte blånekter, og påstår at han alltid har sagt "Yeeees".

Jeg mener bestemt å ha hørt Bjarte si "Yes" ved flere anledninger, som det skal uttales. Hva med dere?  

Fra episode 19.09.13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å hører igjennom høst 13'.

 

I en av episodene oppstår det både før sending og i første stikk voldsom dramatikk rundt hvordan Bjarte uttaler Yes. Tore mener hardnakket at Bjarte alltid har sagt "Yes", men i den senere tid har gått over til å si "Yeeees". Bjarte blånekter, og påstår at han alltid har sagt "Yeeees".

 

Jeg mener bestemt å ha hørt Bjarte si "Yes" ved flere anledninger, som det skal uttales. Hva med dere?  

 

Fra episode 19.09.13

Samme her, han har jo nevnt bandet mange ganger opp gjennom historien, så ikke kom å påstå at han sier "yeees".

Lenke til kommentar

Kjærkomment gjenhør med en gammel kjenning av et ord i dag, som var nær sagt daglig inventar i sendingene

en periode rundt 2012-13... Gloryhole. Et ord sammensatt av to. Kan være både plante- og mineralriket.

 

Som oftest større enn en fyrstikkeske - muligens med unntak av i enkelte regioner øst i Asia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hahahaha, ler meg skakk av julekalenderen :p 

Er vel ingen grunn til at de skal fortsette å sende etter nyttår, spesielt siden de ikke har gjort det på mange år. Før var jeg litt skuffet, men nå gjør det meg ingen ting. Gjør ikke noe at de sparer litt på kruttet og får gjort andre ting. Er så mye jeg ikke får med meg første gangen jeg hører sendinger, så er bare greit å høre de en gang til. 

Lenke til kommentar

Enighet. Spent på tv-showet. Større forhåpninger enn sist, uten at jeg helt vet hvorfor. Hele høsten har jo bugnet av komisk overskudd, om man kan kalle det det.

 

Det viktigste for meg er at de får et format som ikke er for striglet, men gir rom for digresjoner, underbuksehumor og litt smale referanser. Det har de hatt på radio i alle år, men på tv blir det fort litt nedklippet. Jeg var blant de som lo meg helseløs da praten ble brutt fordi det ble for gøy... på med blazer og halvliter og kjør standup på røde hunder. Eller da Drygolinmannen- og Jørn Holme-lookalikene dukket opp.

Lenke til kommentar

Var på innspillingen av piloten i stad på Marienlyst. Gutta var i godt slag og lo og koste seg. Var en hel time med prat som skal bli kutta ned til 30 minutter, så kan godt hende en del snacks blir kuttet bort. Var en del underbuksehumor. Bar preg av at konseptet er slik at litt utenomsnakk går fint.

 

Positiv opplevelse! :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...