Rigmor Ortiz Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Driver å hører igjennom høst 13'. I en av episodene oppstår det både før sending og i første stikk voldsom dramatikk rundt hvordan Bjarte uttaler Yes. Tore mener hardnakket at Bjarte alltid har sagt "Yes", men i den senere tid har gått over til å si "Yeeees". Bjarte blånekter, og påstår at han alltid har sagt "Yeeees".Jeg mener bestemt å ha hørt Bjarte si "Yes" ved flere anledninger, som det skal uttales. Hva med dere? Fra episode 19.09.13 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg hører på høstsesongen 2011 nå. Der sier Bjarte "Yes" og ikke "YEEEES". Så Tore har nok rett der. Jeg hørte på den i bilen forleden. Tror det er i mai/juni 2012 sånn cirka. http://knipsknips.com/sendinger/dato/2012/06/14/ Takker! Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Driver å hører igjennom høst 13'. I en av episodene oppstår det både før sending og i første stikk voldsom dramatikk rundt hvordan Bjarte uttaler Yes. Tore mener hardnakket at Bjarte alltid har sagt "Yes", men i den senere tid har gått over til å si "Yeeees". Bjarte blånekter, og påstår at han alltid har sagt "Yeeees". Jeg mener bestemt å ha hørt Bjarte si "Yes" ved flere anledninger, som det skal uttales. Hva med dere? Fra episode 19.09.13 Samme her, han har jo nevnt bandet mange ganger opp gjennom historien, så ikke kom å påstå at han sier "yeees". Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja, sant? Gammern er jo helt gæren. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Han sier det rett. Men i daybook sier han "yeeees, yeeees", kanskje det er der Tore har det fra. Endret 8. desember 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja men i Daybook snakker han jo ikke om bandet. Det er vel det det er snakk om her? 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Nei, du har rett. Men Tore blander nok likevel med dette. Er jo samme ord, selv om det kan bety ja og være et band. Lett å blande Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 http://www.nrk.no/jul/ Idag er det RR Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Rutsjebane, Woiiiii! Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Kjærkomment gjenhør med en gammel kjenning av et ord i dag, som var nær sagt daglig inventar i sendingene en periode rundt 2012-13... Gloryhole. Et ord sammensatt av to. Kan være både plante- og mineralriket. Som oftest større enn en fyrstikkeske - muligens med unntak av i enkelte regioner øst i Asia. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hva i huleste! MORON!! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Menstrusa har hudormer Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Har du forlovet deg med Biggie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 IKKE TREKK BIGGIE INN I DETTA! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Men er de ferdig med RR på radio etter nyttår? De har ikke sagt noe om det. Idag snakket de om det som skal på tv, men de nevnte ingenting om å ta pause fra radio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hahahaha, ler meg skakk av julekalenderen Er vel ingen grunn til at de skal fortsette å sende etter nyttår, spesielt siden de ikke har gjort det på mange år. Før var jeg litt skuffet, men nå gjør det meg ingen ting. Gjør ikke noe at de sparer litt på kruttet og får gjort andre ting. Er så mye jeg ikke får med meg første gangen jeg hører sendinger, så er bare greit å høre de en gang til. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Enighet. Spent på tv-showet. Større forhåpninger enn sist, uten at jeg helt vet hvorfor. Hele høsten har jo bugnet av komisk overskudd, om man kan kalle det det. Det viktigste for meg er at de får et format som ikke er for striglet, men gir rom for digresjoner, underbuksehumor og litt smale referanser. Det har de hatt på radio i alle år, men på tv blir det fort litt nedklippet. Jeg var blant de som lo meg helseløs da praten ble brutt fordi det ble for gøy... på med blazer og halvliter og kjør standup på røde hunder. Eller da Drygolinmannen- og Jørn Holme-lookalikene dukket opp. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Var på innspillingen av piloten i stad på Marienlyst. Gutta var i godt slag og lo og koste seg. Var en hel time med prat som skal bli kutta ned til 30 minutter, så kan godt hende en del snacks blir kuttet bort. Var en del underbuksehumor. Bar preg av at konseptet er slik at litt utenomsnakk går fint. Positiv opplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå