Menstrusa Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Baklager. Stikket føltes mer som det var fire år gammelt! Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Synes virkelig gutta har virket helt i toppform denn.e høsten. Nå de siste ukene synes jeg sendingene er helt terningkast 6. Virker som det er "overskudd" og at de alltid finner tilbake til den gode dynamikken. En liten "running gag" jeg ler på meg hikke av er Tore/Bjarte-humoren med å puste/blåse rett inn i mikrofonene og snakke om kolonnekjøring over Hardangervidda. Aner ikke hvorfor, men sånne ting går alltid rett hjem hos meg. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Synes virkelig gutta har virket helt i toppform denn.e høsten. Nå de siste ukene synes jeg sendingene er helt terningkast 6. Virker som det er "overskudd" og at de alltid finner tilbake til den gode dynamikken. En liten "running gag" jeg ler på meg hikke av er Tore/Bjarte-humoren med å puste/blåse rett inn i mikrofonene og snakke om kolonnekjøring over Hardangervidda. Aner ikke hvorfor, men sånne ting går alltid rett hjem hos meg. Helt enig! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Helt enig jeg og. Har vært topp kvalitet på sendingene denne sesongen. Kolonnekjøring på Hardangervidda og slå i mikrofonen når en av dem kommer borti tar meg hver gang. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Mye spontanhumor ja. Det er helt klart det de er best på, bedre enn noen andre jeg har hørt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Helt enig med dere over, gutta er i storform nå. Til og med Steinar virker som han koser seg ordentlig, og det smitter faktisk over på de andre og også meg som lytter. (Selv om han sjelden er morsomst selv). Virkelig kos. 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. desember 2015 Del Skrevet 3. desember 2015 Hørte nettopp podkasten hvor Steinar tar opp Vinni som vil få blåst av huet (ja, ligger et stykke bak!). Lenge siden jeg lo så mye under et stikk. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hehe et stykke bak Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Har så mange podkaster å følge opp, så tar tid å komme gjennom! Tror det var 5.november. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Er det repriser som går nå, eller? Mener å ha hørt om fingeren til Steinar før.. Åja, det er fredag, haha Endret 4. desember 2015 av frohmage Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Nei, er fra sendingene deres på AM-båndet 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Pleier dere å høre når de leser opp ordet til 30 spørsmål? F.eks sokkemerker, den burde vi alle ha klart 1 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 30 spørsmål-segmentet renner jo over av sånne halvrare ord og begreper som man ofte har hørt i RR gjennom mange år, men nesten aldri i samfunnet forøvrig. Var en periode sokkemerker alltid ble snakket om ifm. kvinnelige innsendere til spaltene. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kusehår... Kusehår... Nei vent, jeg angrer. Eller nei jeg lar det være. Tore er kongen! 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Har dere funnet dagens podcast? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nope. Siste podcast i både iTunes og Podcast Addict er "Det beste fra Radioresepsjonen uke 49" fra fredag. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Nå er den ute 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Noen som husker når den sendingen var hvor Tore var programleder og Steinar tekniker? Kunne tenke meg å høre den om igjen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Jeg hørte på den i bilen forleden. Tror det er i mai/juni 2012 sånn cirka. http://knipsknips.com/sendinger/dato/2012/06/14/ Endret 7. desember 2015 av oOF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå