Kjøleskap Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Rustica pepperoni og den mindre med pepperoni og kjøttboller(tripple noe?) er helt kunge. Rydd veien for den overlegne utgaven. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hva i huleste, du får jo mindre kjøtt!.. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Er vel ikke bare meg som synes det er kjempe gøy når de skal lese opp dagens mix i stavmiksern, og de kommer inn å avbryter? Særlig når Bjarte og Tore gjør det. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg koser meg som regel når jentene rotter seg sammen mot Steinar. Det resulterer ofte i ekstra lettbeint humor. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Er vel ikke bare meg som synes det er kjempe gøy når de skal lese opp dagens mix i stavmiksern, og de kommer inn å avbryter Særlig når Bjarte og Tore gjør det. Jeg synes det var dritgøy de første gangene, men synes de har utvanna det litt nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Har vel blitt ganske åpenbart de siste årene at innholdet i miksen ikke er "hemmelig". De kan jo ikke unngå å høre hva innholdet er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Jeg tror helt ærlig at de ikke vet hva som er i miksen. F.eks så er det jo kun et par uker siden Steinar spolerte 30 spørsmål, fordi han fikk med seg hva som var på lappen og utbasunerte det med en eneste gang. De greier ikke holde seg. Endret 22. november 2015 av Mchansern Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Har vel blitt ganske åpenbart de siste årene at innholdet i miksen ikke er "hemmelig". De kan jo ikke unngå å høre hva innholdet er. Har eg null tro på. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hvorfor i all verden skulle de visst hva den inneholdt? Det ville vært kjedelig for dem selv, pluss at det er mye mer jobb å spille enn å faktisk ikke vite hva det er. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Tøys. Hadde de vært så gode skuespillere så hadde de landa bedre roller en det de har i side-prosjektene sine. 4 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Og å vinne stavmikseren ville aldri betydd så mye som det gjør for Tore, om det hadde vært fake. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Og å vinne stavmikseren ville aldri betydd så mye som det gjør for Tore, om det hadde vært fake. Med mindre han faker? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Nei, det nekter jeg å tro. Den dagen de begynner å fake stavmikseren, er det på tide å legge opp. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Fatter ikke hvor dette kommer fra? Det er da absolutt nada som tilsier dette?? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Manuset fra Alphonzo Muzo blir bare bedre og bedre for hver sesong 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Haha, konspirasjonsteoriene vil ingen ende ta her inne. 4 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Haha, konspirasjonsteoriene vil ingen ende ta her inne. Husk at Westerdals-jentene er nå ferdig utdannet, det merkes på siste 24 spalten. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Nyhet om ny Steinar Jr. Meeeen, det har vi vel visst lenge? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Det blei vel nevnt her i denne tråden for en ukes tid siden eller noe. Men usikker på hvordan vedkommende som sa det visste det da. Jeg tror ikke jeg har hørt om det fra noen andre plasser tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå