Menstrusa Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Kan det tenkes at om de teiper to sendinger samme dag, så tar de tak i én ting den gørste runden av siste 24 mens de nevner noe annet og fokuserer på det i den andre? Det et jo i så fall ikke å lyve, det er å porsjonere ut forrige døgn. BTW, jeg klarer ikke lenger å høre at folk starter setningene sine med "i går" uten at det skriker IGOR i hodet mitt... BTW2: Det lille dukketeateret Tore hadde i dag, med Brende og Bjarne, lo jeg så jeg fikk hikke av. Vet ikke hvorfor. Var bare så bra. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Kun det med innsendinger som evt plager meg litt. Hva tenker du på? Innsendingene er vel helt ekte, de bare kom inn på et annet tidspunkt? Joda. Men mange ganger i en sending så har eg lyst å sende inn en kommentar til noe. Av og til noe som eg tenker er fantastisk morsomt. Men hvis det er opptak blir det vanskelig..... For eksempel. Da hadde det vært allright å visst at det var opptak. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Sier som sniperen i Full Metal Jacket: Shoot me.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ikke ifølge kontrafaktumet på mandag! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Det er lenge siden de ble sure når noen tvilte på om det de gjorde var ekte. Hadde ikke blitt overrasket om de diktet opp ting for å fylle opp siste 24. Hva gjorde du igår? Ehh, spiste sushi, så på tv, gikk en tur... Jeg driter i om god underholdning er opptak eller ikke. Det meste jeg ser på tv er opptak, alle podkaster er opptak, jeg har hørt samtlige podkaster med Einar og Tore i opptak. Men jeg hater om de skal fake, jukse og late som. "Masse bra innsendte meldinger, så jævlig bra" osv. Det er ingen bra innsendte meldinger, alt er fra arkivet. Hvis det er opptak kan de droppe siste-24 også, lett å fylle tiden med noe mer interessant. Det ligger en uærlig til bunns som er så fjernt fra den råheten og ærligheten som fikk meg til å begynne å høre på dem. Riktig at de har sagt at det ikke er noe gøy hvis ikke det er ekte. Det mente de før, men tydeligvis har ikke det noe å si lenger. Endret 17. november 2015 av Abigor 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Siden alle synes det er så greit med opptak får jeg være den som setter ned foten og sier at opptak er en uting. Dette skal være live radio og det er tross alt jobben deres. Det er snakk om to timer fire dager i uka. De har ikke blitt så store stjerner at de ikke har tid til det. Det burde rett og slett ikke være nødvendig, og hvis det en sjelden gang skulle være nødvendig så får de jammen meg si ifra i begynnelsen av sendingen. 9 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Selv om jeg så å si kun hører på RR på podkast, så burde programmet være live uansett. Det som skjer er vel rett og slett at RR ikke nødvendigvis er hovedfokuset til de tre lenger slik jeg tipper at det var da de startet opp i 2006. 2 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Ingen elitefolk spiser "retten" kjøttdeig tre dager i uka. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Litt på ettertid: Hørte nettopp 12.11.2015. Bare jeg som fant Kyrre en smule irriterende i denne? Følte han bablet 99% av tiden og var veldig dårlig til å fordele tiden, siste 24 gikk vel nesten 15 min ut i sending? Og allt for lang tid på et dilemma. Ikke særlig morsom heller. Endret 18. november 2015 av Carlgutt Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ingen elitefolk spiser "retten" kjøttdeig tre dager i uka. Det er vel bare vedkommende som fortsatt har beina på jorda. 2 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ikke for å ødelegge for en god diskusjon eller noe (slenger meg for øvrig på bølgen av de som mener at sendinger i opptak er dårlig stemning), men de har nå lagt ut billetter for de som vil være publikum på deres nye TV-program til våren. Programmet har fått navnet "Ukens vinner", og de sier på Facebook-sidene at det kommer over nyttår, som kanskje betyr at vi får premiere allerede i januar. ”Ukens vinner” er et panelshow der Steinar, Tore og Bjarte skal diskutere seg fram til hvilken nyhetsaktuell person som har gjort den beste mediefiguren i uka som gikk. Billetter her: http://www.billettservice.no/event/ukens-vinner-billetter/477997 Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kan bli bra. Virker som det ikke kommer til å ligne særlig på programmet fra 10/11. Blir vel færre innslag og sketsjer enn sist, og mer babbel sikkert. Så får vi se hvor improvisert det blir og hvilken kanal og sendetidspunkt de får. Regner med det blir delvis manusbasert som andre panelprogrammer, men Ruth og Ragnhild har jo etterhvert lang og god erfaring. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Høre mer ut som et helt nytt konsept som ikke skal være det samme som RR? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Ikke helt ulikt Nytt På Nytt. Skal de ha gjester eller er det bare de tre? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Håper Bjarte stjeler Almaas poeng da! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Så da er de ferdige på radioen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Nei, når dette tv-programmet også flopper så regner jeg med de ryker tilbake på radioen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Blir vel ikke noe mer RR før høsten 2017. Begge sagens skal jo føde Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 ”Ukens vinner” er et panelshow der Steinar, Tore og Bjarte skal diskutere seg fram til hvilken nyhetsaktuell person som har gjort den beste mediefiguren i uka som gikk. Billetter her: http://www.billettservice.no/event/ukens-vinner-billetter/477997 Det var da et merkelig smalt og kjedelig tema å basere et helt TV-program på. Konseptet skriker ikke suksess akkurat, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå