Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig driter eg og i om det er opptak. Eg sender aldri noe inn allikevel.

Men om man gjør det så er det jo litt "kjedelig" om man i ettertid oppdager at sendingen man sendte inn til var i opptak, så innsendingen var bortkastet....

Driter du i om de faker siste 24? Driter du i om alt de sier er juks?
Lenke til kommentar

Men om man gjør det så er det jo litt "kjedelig" om man i ettertid oppdager at sendingen man sendte inn til var i opptak, så innsendingen var bortkastet....

Kunne ikke brydd meg mindre. Det de sier under siste 24 timer har jo hendt, bare ikke nødvendigvis under de siste 24 timer.

I tillegg kødder de jo subtilt med det, Kyrre sa jo noe sånt som "i går eller i morgen eller hva det blir".

Fatter ikke at folk kan irritere seg over det, da har dere for lite å bekymre dere over.

Lenke til kommentar

De har jo tidligere fjaset om at det ikke er verdens undergang at det er opptak. Men da spør jeg andre veien, er det så farlig å si at det er opptak da? Jeg forstår at de vil lage en illusjon der det føles at det er direkte, men når de sitter og lager to program etter hverandre så blir det tåpelig at de sitter og dikter opp siste 24. Ja jeg veit i-land problem deluxe, men det er ikke farlig å nevne at programmet er i opptak, alle hører på uansett. 

Nå har jeg ikke noe grunnlag for å si at det har vert opptak i det siste, bare min personlige mening rundt temaet opptak. 

Lenke til kommentar

Ja. For de forteller åpenbart om et tidsrom uansett.

Dessuten hører eg det i opptak uansett.....

Kun det med innsendinger som evt plager meg litt.

Lenke til kommentar

Kun det med innsendinger som evt plager meg litt.

Hva tenker du på? Innsendingene er vel helt ekte, de bare kom inn på et annet tidspunkt?

Lurer på hvordan de gjør det med aktualitetsmagasinet. Skal jo være aktuelle nyheter ...?

De har jo tidligere fjaset om at det ikke er verdens undergang at det er opptak. Men da spør jeg andre veien, er det så farlig å si at det er opptak da? Jeg forstår at de vil lage en illusjon der det føles at det er direkte, men når de sitter og lager to program etter hverandre så blir det tåpelig at de sitter og dikter opp siste 24. Ja jeg veit i-land problem deluxe, men det er ikke farlig å nevne at programmet er i opptak, alle hører på uansett. 

Nå har jeg ikke noe grunnlag for å si at det har vert opptak i det siste, bare min personlige mening rundt temaet opptak.

De dikter jeg vel ikke? Det er vel bare at de ikke nevner alt i første episodes siste 24, og så nevner de resten i neste episode f.eks. Eller noe de har gjort i nyere tid. Tviler på de dikter som sagt, er nok bare kronologien som er løgn.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...