Random Hero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 De har sommerferie, og det har ikke kommet ut noen nye podcaster siden slutten av Juni, men de er tilbake om 1 uke med nye sendinger og podcaster.. Hvis du vil ha eldre episoder, ligger de ute på bla annet TPB... Lenke til kommentar
Guitarman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 gleder meg til de kommer på igjen Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hah, jeg driver og leiter etter et nummer på gulesider.no og sannelig dukker det ikke opp en person som heter Sholanda Monique :!: Haha. Lurer på om de vet om det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke lenge igjen nå! Setter fart på formiddagen Lenke til kommentar
jevli Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Allright Har lastet ned MAAASSE episoder på TPB Kjempeprogram Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Allright Har lastet ned MAAASSE episoder på TPB Kjempeprogram Den tror jeg vi setter på selvbiografikontoen. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Noen som har alle Song Company greiene? Har de på podcast, men hadde vært greit å hatt de som enkeltfiler, umulig å huske hvilke program de var i. Gunnar har gått fra å være kun tunghørt i de første innslagene, til komplett tilbakestående i de siste. Han var muligens litt paranoid i de første også, fordi han trodde de baksnakket ham. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Gunnar har gått fra å være kun tunghørt i de første innslagene, til komplett tilbakestående i de siste. Han var muligens litt paranoid i de første også, fordi han trodde de baksnakket ham. Jeg tenkte det samme, men han var ikke helt god i hue den gang heller. De fikk tross alt søtte fra kommunen for å ha ham med. "Stig, jeg stod ikke bakerst i køen da de delte ut hjerne, sånn du sa den gangen." :!: De fleste karakterene de har hatt, har utviklet seg over tid på en måte som kanskje har vært litt ubevisst fra RR's sin side. Er det Steinar som har føkka til RSS-fila til podcasten, eller? Det ligger en haug med filer der som bare er noen få sekunder lange. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 For de som ikke har fått det med seg: Kl 14.00 på nrkp3.no i morgen (fredag) sender gutta en live pressekonferanse som avslører planene for høsten. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) http://nrkp3.no/revolusjon-i-resepsjonen/ Skeptisk! Håper de ikke prøver å gjenoppfinne hjulet. Endret 15. august 2008 av Monster Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sitter og ser på nå, virker en smule småironisk om jeg være ærlig Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Haha. Liker hvordan de har RR-stil på pressekonferansen. HAHA! Lister opp ord man ikke kan si. xD Og ingen der ler av det.... HILARIOUS! Endret 15. august 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 De virker temmelig utilpasse, som vanlig når de ikke er på radio. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 14:22 p3nett: Nye nettsider fra mandag sånn ca - med ALT av radioresepsjonen på podcast. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Nye nettsider fra mandag sånn ca - med ALT av radioresepsjonen på podcast. Edit: Live pressekonferanse lengre opp. Endret 15. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Serverne deres kommer til å slite om alle skal laste ned alt av radioresepsjonen på en gang på mandag.. Kanskje tar de i bruk torrent? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tror du "alle" kommer til å laste ned alt av RR på mandag? Tror ikke jeg heller. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Muligens ikke, men jeg vet at mange vil benytte seg av det alternativet. "Alle" var muligens en unødvendig sterk antakelse, men at de vil få mye trafikk er det liten tvil om. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Min nye nettradiofavoritt, NRK Alltid RR Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ser ut som flere av de gamle sendingene er tilgjenglig gjennom RSS allerede. Jeg er skuffet, men ikke overrasket, over at de skal forsette med "smakstester" -- denne gangen i form av snacks. Jeg mener det er så "gjort" og at det er en billig form for underholdning. Le-av-min-reaksjon-etter-jeg-har-spist-noe-rart, liksom. Blir spennende å se hvordan nettsidene deres blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå