Menstrusa Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Gameshowet "Skitt eller mynt" minnes jeg med glede, samme med jazz/blues-duellene og flere av innslagene om Skrotnes, Fisnes spambyrå osv. Fungerte også ganske bra med spontan stand-up med øl og blazer når det ble sagt noe i forbifarten som var utilslørte forsøk på ren humor. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Der er faktisk Bjarte helt brødhue. Hva er problemet med å evt trykke logo/klistlemerker uttapå plasten? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Link til saken Kostelig. Aner et snev av kødd i artikkelen, eller er det bare meg? Endret 16. november 2015 av Viking Chieftain of Gains Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Gadd ikke begynne å linke med mobilen. Tungvint. Håper å regner med at det er litt på kødd. Det er jo det som gjør det så bra! Endret 16. november 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 "I forrige uke gikk humorprogrammet «Radioresepsjonen» på NRK P13 hardt ut mot Jon Almaas og «Nytt på nytt»" Haha, "Hardt ut" faktisk Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Saken bærer preg av manglende humoristisk sans hos journalisten. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Der er faktisk Bjarte helt brødhue. Hva er problemet med å evt trykke logo/klistlemerker uttapå plasten? Han er redd for at blekk skal trekke gjennom plasten. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har de ikke jingel i kontrafaktisk? Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Piratebay er lovlig, det. Tenker du på den dommen fra Oslo tingrett? Den sier ingenting om bruk, bare at ISP'ene må blokkere det. Haha my bad xD Det er visst bare Telenor som har lovet de å ikke la deres kunder gå innpå LOL Er det en måte jeg kan komme meg innpå piratebay uten å skifte selskap? http://thepiratebay.cr/ haha takk fant aldri den siden lol Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hørte torsdagens program med kyrre. Der snakker han om gårsdagen som om han ikke var i studio med rr. Dagen før skal han ha vært på sending med rr...... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 OJ OJ OJ, KRISE! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har eg aldri sagt. Bryr meg lite om det er opptak. Bare artig at de ikke klarer å jukse det til. Var liksom veldig åpenbart at kyrre snakket om en vanlig dag på jobben. Har du et problem med at eg kommenterte det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hmm torsdagen var i opptak ja? De tok vel begge sendingene i en sleng når de først hadde vikar i studio. Hater når de sier sånn "veldig bra innsendte meldinger idag, jævlig bra" også er det opptak... Noen som har lagt merke til at de har fått en gammel melding presentert som "dagens" noen gang? Endret 16. november 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Ja, skjedde meg en gang Slettis var vikar. Kom plutselig et trilemma om man ville bytte liv med Dag Solstad, Dag Sørås eller Dag Otto Lauritzen som jeg hadde sendt inn kanskje en uke tidligere. Dette er et par år siden, så opptak og to i slengen har de holdt på med lenge. Gjør ikke meg noe, bare for the record. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har sluttet å bry meg med de er opptak. Så lenge kvaliteten er bra. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har du et problem med at eg kommenterte det? Nei, egentlig ikke, har bare vært så mye sutring her tidligere når folk har oppdaget at det har vært opptak. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Skal vi ikke snakke om den store skandalen hvor Jon Almaas stjal Bjartes vits? http://www.vg.no/rampelys/nrk/almaas-beklager-utilsiktet-vitsetyveri/a/23560524/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå