Jotun Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jepp! De er så stygge med bjarte. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Bjarne heter han. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Jeg synes det selvsagt er gøy når de kødder med hverandre, men synes det kanskje går litt for mye utover Bjarte til tider. Spesielt Steinar kan være temmelig sleivete mot han, og bla avbryter han når han har når han har ordet. Kan ikke si jeg bryr meg sånn veldig om det selv, men vi vet jo ikke hva Bjarte føler om det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Ja, det er ikke godt å si. Og han legger jo ikke opp til å være hakkekylling heller..... Han har det nok beintøft. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Podcast ute på 15 min i dag? Står at den ble utgitt for en time siden på podlicker Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Det kaller jeg leveranse. God sesong både innholdsmessig og når det gjelder det tekniske. Kan ikke huske at det har skjedd at jeg ikke har funnet filen sånn i firedraget. Nå står jeg ved kjøkkenbenken og lytter til dagens pod mens jeg lager min egen majones. Endret 10. november 2015 av Menstrusa Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Tja, sei ikkje det. Lørdagsrådet bruker vel å legge ut like fort. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Har ikke hørt hele sendingen ennå, men Bjarte sa "I går, søndag". Snakket de om pokalene som Bjarte skulle ta med da? Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Sheasy: Vet ikke hva det er, men antar det er det samme som aioli, altså med innslag av løk. Vi får ringe Franz Beckenbauer for oppklaring i disse begrepene. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Er det lov til å si innslag av løk? Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Må vel nesten være innslag av løk i en herremajones? Endret 10. november 2015 av Menstrusa Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 (endret) Hva var det Bjarte sa da han snakket om at det er tungvindt med så mange ledd før en idé ble til virkelighet. Under gründerdansen. Han byttet ut et ord med et annet. Men husker ikke hva. Det var iallefall veldig gøy, han er skikkelig god på humor til tider! Endret 10. november 2015 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 "Det er ikke søvnløst nok" ?"Skått" ?"Tunggrodd" ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Er det lov til å si innslag av løk? Bra det ikke er høstferie. Er mer overrasket over at ingen reagerte på "lager min egen majones". Det der det hvert fall ikke lov til å si. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 "Det er ikke søvnløst nok" ? "Skått" ? "Tunggrodd" ? Søvnløst var det ja! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fælt så mye støtte det var til liket her, er dere nekrofile eller? Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Grev Smør var vikar for Steinar i dag. Så det blir dessverre ikke en hel sesong hvor de tre gutta fra calcutta er tilstedeværende på alle sendingene. Men det er likevel en del hakk opp fra i fjor, så jeg skal ikke klage! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Vet konsensus her inne ser ut til å være mot vikarer, men når jeg leter i gamle podkaster for å høre noe, leter jeg ofte etter sendinger med losen eller Ronny da jeg synes disse sendingene er fantastiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå