Heinseberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 I starten var jo de tingene regissert av en an verden. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Her for eksempel. Synes det Bjarte sa var dritgøy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten. *insert emoticon som himler med øynene* Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Aftenposten Seriøst, dropp det. 2 Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten. *insert emoticon som himler med øynene* For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten. *insert emoticon som himler med øynene* For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør. Jeg tror ikke Bjarte er den som breaker at han har psykiske plager i avisen i stedet for å si det til sine kollegaer gjennom 10 år. Selvfølgelig er de fullt klar over problemet, det står jo i intervjuet at han har lagt seg ned før sending. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Synes det er morsomt at folk her inne tror de vet mer om hvordan Bjarne har det enn Sagens. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten. *insert emoticon som himler med øynene* For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar? Hadde de visst det var så ille tviler jeg sterkt på at de hadde køddet like mye med han som de gjør. Tviler sterkt på at Steinar og Tore er ufine med Bjarte på privaten. Husk at de er skrudd til på lufta. Tipper Bjarte får masse fanmail av folk som digger han nå (blant annet meg). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Kan jo hende dette endrer seg etter intejuvet. Er jo ikke sikkert at S&T vet hvor mye Bjarte har slitet.Nei, men nå vet de det, for nå har de jo lest det i Aftenposten. *insert emoticon som himler med øynene* For du tror Bjarte er typen som sier at han sliter med diverse ting så går man til Tore og Steinar?.Helt hundre prosent sikker! For han er hvertfall ikke typen som før går til avisene enn sine beste venner. Dummeste motsigelsen ever. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fikk svar: "Tusen takk for gode ord xxx, slikt varmer et nevrotisk hjerte! Alt godt! Hilsen Bjarte" Tror han setter oppriktig pris på det. 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Aftenposten Seriøst, dropp det. Ro ned a, Steinar. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg elsker hver gang Tore begynner å synge revysangen "En aldri så liten fantasi". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I dag sa tore noe til bjarte som var litt nedsettende. Kanskje det trigget intervjuet. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I dag sa tore noe til bjarte som var litt nedsettende. Kanskje det trigget intervjuet. Fikk ikke med meg. Hva sa han? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I dag sa tore noe til bjarte som var litt nedsettende. Kanskje det trigget intervjuet. Hæ? Trigget et intervju fra fortiden? 2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Det skakke værra mulig! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 I dag sa tore noe til bjarte som var litt nedsettende. Kanskje det trigget intervjuet. Hæ? Trigget et intervju fra fortiden?Litt unøyaktig her... I den podkasten eg hørte fra før helgen.... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) I dag sa tore noe til bjarte som var litt nedsettende. Det er jo minst halvparten av alle sendingene.. Endret 9. november 2015 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå