Sanchez_ Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Var det opptak idag? Det var så rar stemning, og rar lyd Jeg tenkte det samme om torsdagens podcast. Hørets fryktelig annerledes ut. Samtidig har de sagt at de har sittet i ihvertfall tre forskjellige studioer (K87, K88 og K70etellerannet). Om det er fordi de av og til er live og av og til i opptak eller om det finnes andre grunner til det, vet jeg ikke. Men det kan jo være en årsak til at lyden var annerledes. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jævli morsom sending i dag! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Enig. Svært bra sending. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Synes faktisk praten har vært veldig bra i dag. Liker ikke snusposten, men utenom det synes jeg sesongen har vært veldig bra så langt. Virker som de har fått tilbake gnisten. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Jeg har ikke hørt en eneste episode ennå, jeg venter med å laste ned til alt denne sesongene r ferdig før det lastes ned og blir en del av jobbkjøringen. Gleder meg litt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er selvpining på høyt nivå! 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg hører gjerne sendingene mange ganger. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har Steinar avslørt at han skal bli far igjen på lufta? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg hører gjerne sendingene mange ganger. Jeg har også gjort det før, men prøver å unngå det. Artigere med fulle gjennomlyttinger når man bare har hørt episodene én gang tidligere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har Steinar avslørt at han skal bli far igjen på lufta? Skal han det? Jeg har ikke hørt noe om det, men Tore skal ihvertfall få nytt avkom snart Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har Steinar avslørt at han skal bli far igjen på lufta? Serr? (som Steinar ville sagt) Har det vært i avisene eller noe? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har Steinar avslørt at han skal bli far igjen på lufta? Skal han det? Jeg har ikke hørt noe om det, men Tore skal ihvertfall få nytt avkom snart Har Steinar avslørt at han skal bli far igjen på lufta? Serr? (som Steinar ville sagt) Har det vært i avisene eller noe? Han sa så på postkasse-showet. I løpet av våren en gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Med forbehold om de siste 7 sendingene så har vel ikke det blitt sagt på lufta? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nei, ingenting. Og jeg hører hver sending 3 ganger Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ler like mye av denne hver gang 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 99,9% sikker på at den er staget. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 99,9% sikker på at det ikke er staget. De er ikke så gode skuespillere. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Bjarte ble oppriktig lei seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå