Jotun Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Egentlig skulle jo bilene hete kuk5 og kuk7, men det ble for drøyt. Q5 gir 5 cm ekstra, og Q7 gir 7 cm.Ikke mer? Blir ikke rare diameteren på meg uansett da Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hva var oppstyret i media om at de hadde tullet med Downs syndrome? Det har de vel gjort flere ganger? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Joda, var en pappa som fikk nok og lurte på om de kunne slutte i et blogginnlegg. Dette ble selvsagt slått opp til gullmedalje. Opphauset. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hva var oppstyret i media om at de hadde tullet med Downs syndrome? Det har de vel gjort flere ganger? Steinar refererte til noe han hadde sett på en dokumentar, og da brøt NM i hårsårhet ut. 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Hva var oppstyret i media om at de hadde tullet med Downs syndrome? Det har de vel gjort flere ganger? De har gjort det før, men det var nok da resepsjonistene var mindre kjente og derfor mindre interessante å ha skandaløse oppslag om. Jeg savner egentlig når gutta var mindre populære, ikke fordi jeg synes de har forandret så mye personlighet/blitt cocky, men du merker de sensurerer seg litt i snakken, og i alle fall i innslagene. (De mest kontroversielle karakterene ser ut til å ha bli fjernet) Endret 25. oktober 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Både økt popularitet, at to av dem har blitt fedre, og at alle naturligvis har blitt eldre, er nok årsaker for at de er mer forsiktige nå. Merker spesielt at Tore har blitt litt pinglete, og presiserer at han bare tuller når han sier noe kontroversielt. Hovedproblemet er nok at alt for få skjønner åpenbar satire, så han får nok en del pes. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Enig med flere her. Noe jeg bet meg merke i også er at postkasseshowet på mandag ble litt vel kommers i forhold til postkasseshowet jeg var på første gangen for et par år siden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Postkasseshowet. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Mainstream er desverre drepen for alt som er bra. Ikke det at RR er ødelagt altså. Men "folk flest" suger å sørger for at tull blir blåst opp som igjen fører til "sensurering" av programmet.De få gangene Tore sier "nigger" så blir jeg glad, for det viser at de fortsatt har litt baller igjen. Det MÅ være lov å tulle med alt, til og med på radio. De nevnte jo noe om 9/11 her om dagen også, om jeg ikke husker feil. Endret 25. oktober 2015 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Ved å spare visse folkegrupper når det kommer til humor er det på en måte en annerkjennelse om at de ikke er like mye verdt. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg synes Dagfinn Nordbø konkluderte fint i denne kronikken om Downs-gaten: http://www.vg.no/nyheter/meninger/humor/kronikk-har-du-downs-eller-hahaha/a/23352222/ "For de færreste orker å innse at vår oljesmurte verden er i ferd med å gå lukt til helvete, på første klasse. Da er det mye morsommere å le litt." Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Nå var det vel bare han ene fyren som reagerte på downs-vitsen. Alle andre med downs-unger sa vel at det var greit. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Han fyren var jo bare mediekåt. 2 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Savner Yolanda og Monique jeg. Hadde de spilt av en av de i dag så hadde det nok hagla drapstrusler og programmet hadde blitt lagt ned. Verden har blitt så forbanna politisk korrekt og hårsår at det knapt kan settes ord på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Savner Yolanda og Monique jeg. Hadde de spilt av en av de i dag så hadde det nok hagla drapstrusler og programmet hadde blitt lagt ned. Verden har blitt så forbanna politisk korrekt og hårsår at det knapt kan settes ord på. Jeg trur verden er like hårsår nå. Men RR var ikke kjent på den tiden, og media skrev ikke om de, for ingen var interessert i de. Det var andre "skandaler" som ble slått opp. 1 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det var noe kjent med han nye programlederen i Ikke gjør dette hjemme. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Var det opptak idag? Det var så rar stemning, og rar lyd Endret 29. oktober 2015 av Jason P. C. Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Piratebay er lovlig, det. Tenker du på den dommen fra Oslo tingrett? Den sier ingenting om bruk, bare at ISP'ene må blokkere det. Haha my bad xD Det er visst bare Telenor som har lovet de å ikke la deres kunder gå innpå LOL Er det en måte jeg kan komme meg innpå piratebay uten å skifte selskap? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Piratebay er lovlig, det. Tenker du på den dommen fra Oslo tingrett? Den sier ingenting om bruk, bare at ISP'ene må blokkere det. Haha my bad xD Det er visst bare Telenor som har lovet de å ikke la deres kunder gå innpå LOL Er det en måte jeg kan komme meg innpå piratebay uten å skifte selskap? http://thepiratebay.cr/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå