Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Frem til NRK klarer å oppdrive de gamle sendingene for lovlig nedlasting så er det bare å laste ned....over a low shoe! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Uansett hva nrk gjør eller ikke gjør, last ned torrents. Nrk er elendige på å distribuere store samlinger som dette. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er det noen her som laster ned nå? Hvordan er hastigheten? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er det noen her som laster ned nå? Hvordan er hastigheten?Da jeg lasta ned, brukte det nettet mitt fullt ut. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Husker jeg brukte en dag eller noe på den torrenten med nesten alle sesongene. Jeg har fiber men få som seeder. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) De må gjerne ta et ord som ikke er underbukserelatert snart Jeg tør vedde på at det aldri skjer. Med tanke på at samtlige ord har vært innuendos e.l., blir det nok slik resten av sesongen. Men jeg synes ikke det ødelegger egentlig. Finnes plenty av ord å ta av. Endret 5. oktober 2015 av Sanchez_ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Se på bildet av guttene på førstesiden her i denne tråden. De har jammen forandret seg. Bjarte ser nesten yngre ut nå Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Syns alle tre ser yngre ut. Kan være fordi de har i større grad kuttet ut røyk for eksempel. Bjarte ser meget frisk ut nå, sannsynligvis fordi han tar vare på helsa si etter den nye hjernen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 De har fått mye mer fokus på kropp og helse de siste årene. De ser mye friskere ut nå, enn på det bildet:) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Tore har gjennomgått den desidert største forandringen. Edit: rar autocorrect der. SwiftKey er litt for aggressiv av og til. Endret 6. oktober 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Klassereise har han også vært igjennom. Sykler til jobb å greier. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Unødvendig av Steinar å unnskylde sånn. For noko makkverk! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 For noe dritt. Det var pinlig å høre på Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Showet nærmer seg, RR-skjorten er vasket og strøket. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Den andre fastlegen står for kveldsmaten i dag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Du mener nazien med banebrytende forskning innenfor hvertemelfeltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå