Jotun Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ja. Men kommentaren om at han ble ordentlig sint gjorde at eg trodde vi fikk se han bli sint. Da hadde det vært artigartig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 At Steinar reagerte som han gjorde er det eneste som gjør at jeg faktisk tror videoen er ekte, og ikke staged. Det er akkurat sånn Steinar reagerer når han blir sur. Han er passiv-aggressiv til fingertuppene. Tipper han satt og tenkte på at dette skulle han fortelle i siste 24 dagen etter. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Støtter meg til Jakoozies analyse. Artig om han hadde blitt sint, men svært usannsynlig. Lenke til kommentar
Krut-Knut Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Hoy. Noen som vet hvor man kan finne en fungerende torrent el. på alle de gamle episodene? Har mistet arkivet mitt :´(((( Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 De må snart ansette en som KUN jobber med å legge ut podcasts fortløpende. Vente vente vente Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det var sending idag, sant? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg hadde opplæringsansvar på jobb i dag, så som den eneste her som hører på live kan jeg desverre ikke bekrefte det. (Du kan kanskje høre sendingen via radiospiller på NRK.no?) Lenke til kommentar
Bård Kolltveit Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Joda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Var sending i dag. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i Norge Piratebay er lovlig, det. Tenker du på den dommen fra Oslo tingrett? Den sier ingenting om bruk, bare at ISP'ene må blokkere det. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Herregud 30 spørsmål fungerer dårlig. Hva er poenget når det eneste som skjer er at Tore spør om man kan suge det, og den som leder spalten bare gir ut hint til de andre klarer det? Hadde vært gøy som et engangstilfelle, ikke som en fast spalte.. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det er kjempe gøy jeg da men. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 De må gjerne ta et ord som ikke er underbukserelatert snart 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Bare for å ha prøvd... Endret 4. oktober 2015 av Viking Chieftain of Gains Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) . Endret 4. oktober 2015 av Viking Chieftain of Gains Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det var en usedvanlig kjapp combobreaker..... 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Beklager...klarte å dobbelposte. Faens oldemor altså. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er en torrent på piratebay som har alt fra starten og ut 2013. Piratebay er ikke lovlig i NorgePiratebay er veldig lovlig det. Spørs bare hva du laster ned. Laster du ned betal-torrents gratis, er det ulovlig. Å laste ned rsdioresepsjonens torrent er lovlig. Du finner det ikke andre steder og de er gratis å laste ned uansett. Du har vel sikkert betalt for dem selv via lisensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå