Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

*Edit (Piaf): Glemte jo Bjartes Kermit-stemme i f.eks Always look on the bright side of life, der han bruker hele reisverket, hvis det er lov å si, av forsvarsmekanismer han gjemmer seg bak når han blir presset opp i et klamt a capella-hjørne.

Endret av Menstrusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke. Plukket med meg en gammel slager fra listen over ulovlige ting å si, datert 2008 eller noe sånt.

Men JS er en bra innringer, da. Relativt amerikansk type. Er noe med RR som tiltrekker seg veteraner. Vi vet jo at John, Sudde og Jan Dongeri har tjenestegjort i hhv. Irak, Vietnam og Libanon.

Lenke til kommentar

Det er helt sant. :(

Noe annet som er min humor er starten på høstsesongen i 2011, som jeg driver å hører på nå. De første to-tre ukene har så sinnsykt mange klassiske godbiter (alt fra hudorm/bryllupskrangelen til "opp 150 kg eller ned 50 i IQ"-dilemmaet). Og Tore er virkelig on fire med engasjement og vitser. Og så har vi selvsagt vitsespalten som starter da. Høsten 2011 er trolig min favorittsesong.

Lenke til kommentar

Var det den høsten Toten-filteret ble innført? Sliter litt med å skille sesongene, dvs. jeg hører lett forskjell på en sending fra 2006 og en annen fra 2012, men jeg er mer sånn at jeg husker enkeltsendinger. Blant de man husker best er de der en fakte eller et poeng går som en rød tråd gjennom hele sendingen, f.eks de med Reiseradio-jingle, Bane-stemme eller den fra 2011 der Bjarte og Tore kjører masse engelsk banning veldig nærme mikrofonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...