Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Det var nesten så jeg brast ut i latter på bussen i dag :wee:

Vet ikke hvorfor, men synes det var kjempemorsomt at Bjarte feilberegnet da han skulle si "cha cha cha" under jingelen i dag  :rofl:

Lenke til kommentar

Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt.

Jeg går... (men kommer inn i studio igjen rett etterpå)

Ja Øl-testen var ordentlig koselig syns jeg og. Men den kan jo de i grunn ikke ta opp igjen. Helt enig på de to siste, syns også det var forferdelig artig når de avbrøt hverandre og det skapte..vel, lettbeint underholdning. 

Lenke til kommentar

Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt.

Ja Øl-testen var ordentlig koselig syns jeg og. Men den kan jo de i grunn ikke ta opp igjen. Helt enig på de to siste, syns også det var forferdelig artig når de avbrøt hverandre og det skapte..vel, lettbeint underholdning.

Det har vel kommet så mye ny øl at de kan ta en til. Mikrobryggeritesten!

Lenke til kommentar

Det har vel kommet så mye ny øl at de kan ta en til. Mikrobryggeritesten!

Se så! Det var ikke en dum idé. Da tipper jeg de fleste mikrobryggeri der ute ville sendt inn også. 

Lenke til kommentar

Min topp 10 "Radioen er din":

1. Mmmm mmmm mmmm mmmm (Bjarte)

2. Aquarius (Tore)

3. Take on me (Bjarte)

4. Bohemian Rhapsody (Duett Bjarte og Steinar)

5. Nigga (Tore)

6. Out of yourself (Bjarte)

7. A little less conversation (Både Bjarte og Tore)

8. Alive (Tores Erik Bye-versjon)

9. Summer of 69 (Tores opera)

10. Stan (Bjarte beatboxer og Steinar rapper og synger)

Bobler: Bjartes dype bass i White Christmas og Tores primalskrik i O Helga Natt.

Udødelig spalte som ga et innblikk i hvor hjelpesløs Bjarte er på låter

som ikke er signert Genesis, Yes eller James Taylor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...