Heinseberg Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fikk innlegget mitt lest opp i dag! Morro Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Når treffer de på Down Under? Vi kan ha en sidelek der vi gjetter på når de gjetter riktig.. Tror jeg går for at noen treffer med Down Under evt Summer of 69 den 20. Oktober. Høøøy! Jeg hadde gått for Black Velvet av hun hese. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Når treffer de på Down Under? Vi kan ha en sidelek der vi gjetter på når de gjetter riktig.. Tror jeg går for at noen treffer med Down Under evt Summer of 69 den 20. Oktober. Careless Whisper av George Michael. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hadde de ikke den Frost ideen i første grunderdans episode også? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 De har hatt en frost grynd, en frost park. Har ikke hørt ka de hadde i dag. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) De siste ti sekundene av årets radionavn takke videoen er fantastiske. Endret 22. september 2015 av fluffy_1 Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Forrige side. Innlegg av Sanchez_ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Sorry..... Edit: Trodde du mente takketalen på selve utdelingen. Den er jo ifølge Tore og Steinar litt flau.... Endret 22. september 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 3. november Kiss - I was made for loving you Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det var nesten så jeg brast ut i latter på bussen i dag Vet ikke hvorfor, men synes det var kjempemorsomt at Bjarte feilberegnet da han skulle si "cha cha cha" under jingelen i dag Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Fikk innlegget mitt lest opp i dag! Morro Hva sendte du inn? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fikk innlegget mitt lest opp i dag! Morro Hva sendte du inn? Var den siste Gründerdansen som ble lest opp helt i slutten av sendingen. Ikke noe veldig spessielt jeg sendte inn, men morro å få høre navet sitt lest opp av gutta Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Flere som savner kunstposten? Vemodig å si det men den er nesten på linje med stavmiksern for min del. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt. Jeg går... (men kommer inn i studio igjen rett etterpå) Ja Øl-testen var ordentlig koselig syns jeg og. Men den kan jo de i grunn ikke ta opp igjen. Helt enig på de to siste, syns også det var forferdelig artig når de avbrøt hverandre og det skapte..vel, lettbeint underholdning. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt. Jeg går... (men kommer inn i studio igjen rett etterpå) Ja Øl-testen var ordentlig koselig syns jeg og. Men den kan jo de i grunn ikke ta opp igjen. Helt enig på de to siste, syns også det var forferdelig artig når de avbrøt hverandre og det skapte..vel, lettbeint underholdning. Det har vel kommet så mye ny øl at de kan ta en til. Mikrobryggeritesten! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Flere som savner kunstposten? Vemodig å si det men den er nesten på linje med stavmiksern for min del. Ja. Eg fant bikkjen. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kunstposten posten posten var morsom. Selv om jeg ikke er noen stor øl mann så var det trivelig å høre på øl testen. Savner tips og triks, radioen er din og vitsespalten. To siste var hysteriske når punchlinen og sangene satt. Jeg går... (men kommer inn i studio igjen rett etterpå) Ja Øl-testen var ordentlig koselig syns jeg og. Men den kan jo de i grunn ikke ta opp igjen. Helt enig på de to siste, syns også det var forferdelig artig når de avbrøt hverandre og det skapte..vel, lettbeint underholdning. Det har vel kommet så mye ny øl at de kan ta en til. Mikrobryggeritesten! Se så! Det var ikke en dum idé. Da tipper jeg de fleste mikrobryggeri der ute ville sendt inn også. Lenke til kommentar
Menstrusa Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Min topp 10 "Radioen er din": 1. Mmmm mmmm mmmm mmmm (Bjarte) 2. Aquarius (Tore) 3. Take on me (Bjarte) 4. Bohemian Rhapsody (Duett Bjarte og Steinar) 5. Nigga (Tore) 6. Out of yourself (Bjarte) 7. A little less conversation (Både Bjarte og Tore) 8. Alive (Tores Erik Bye-versjon) 9. Summer of 69 (Tores opera) 10. Stan (Bjarte beatboxer og Steinar rapper og synger) Bobler: Bjartes dype bass i White Christmas og Tores primalskrik i O Helga Natt. Udødelig spalte som ga et innblikk i hvor hjelpesløs Bjarte er på låter som ikke er signert Genesis, Yes eller James Taylor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå