MKej Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Og at Crocodile Dundee var et bilde på innvandring Var kostelig hvordan Tore overfortolket filmene og budskapet i dem. Ja, fantastisk. Denne er nok min favoritt: https://www.youtube.com/watch?v=-WZGj5AG1M4 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Mulig du har rett, men liker å høre på når de snakker om filmer og TV-serier de har sett. Har et inntrykk av at de ser mye TV-serier. Jeg har et inntrykk av at de ser mye porr, spesielt Steinar.... 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Laget forresten Steinars energiballer (høøøøy!) etter oppskriften i dag. Kjenner at det er næringsrike greier, men tror du blir fort lei. Husk å legge noe greier i bløt først Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Noen som vet hvilken episode denne er fra? De snakker tydligvis om serien Homeland. 1 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hahaha, det er min humor. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Mulig du har rett, men liker å høre på når de snakker om filmer og TV-serier de har sett. Har et inntrykk av at de ser mye TV-serier. Jeg har et inntrykk av at de ser mye porr, spesielt Steinar.... Hah. Hør de første sendingene i 2006. Snakker om hvem de runker til 50% av tida. Den andre 50% er om hvem som er feitest. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 De har ihvertfall blitt mye grovere i språket etter at de gikk over til p13. Kjekt å vite at Bjarte vil ha sex så fort han våkner, at han alltid kommer, og at Tore lar Biggie se på mens han er i doggiestyle. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Noen som vet hvilken episode denne er fra? De snakker tydligvis om serien Homeland. Stemmer det.. Typ episode to. Så den her om dagen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Han mener sikkert sending... det er fra høsten 2011 tror jeg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Håper de kan begynne å anmelde og anbefale TV-serier og filmer istedenfor snustesten nesteår. Ikke at det i seg selv er så morsomt, men jeg kunne virkelig trenge noen tips til filmer. The Wire, det eneste du trenger av anbefaling av TV-serie, om du trenger det. Alle tre snakker/snakket varmt om den. Beste serien etter Breaking Bad. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ja, har dere stemt da? På gutta boyzene altså, ikke det andre valget Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Stemte mellom 20 og 30 ganger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kan man slette cookies osv og stemme flere ganger? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Litt rart at P3-morgen ikke er nominert når de to andre dølle morgenprogrammene er det? P3-morgen er jo nesten det eneste som er vits å høre på P3 for tiden. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Må man ikke oppgi e-post når man stemmer? Det hindrer deg vel i å stemme flere ganger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Nei, det kommer "Du har allerede stemt i dag. Kom tilbake om 24 timer og du kan avgi ny stemme!" med en gang uansett med ny epost. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Man kan stemme flere ganger dersom man går i inkognito-modus. Da lagres ikke cookies. Da kan man stemme så mange ganger man vil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Litt rart at P3-morgen ikke er nominert når de to andre dølle morgenprogrammene er det? P3-morgen er jo nesten det eneste som er vits å høre på P3 for tiden. Enighet. Markus er en gullgutt for Nrk. De burde sørge for å holde han aktuell Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Må man ikke oppgi e-post når man stemmer? Det hindrer deg vel i å stemme flere ganger.Hva hindrer deg i å oppgi flere e-post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå