Rigmor Ortiz Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Nesten helt sikker på at de har sagt det tidligere også. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er det aldri noe vitser/onelinere lenger? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er det aldri noe vitser/onelinere lenger? Hvordan gjør du en homo forbanna? - Jo, først tar du han, og så tørker du pikken din på gardinene hans etterpå. 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Den var ikke helt riktig sitert. Hvordan får du en homo til å skrike to ganger? -Først tar du han bakfra, så tørker du pikken på gardinene hans. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken. Har vært kjent lenge og nevnt på radio flere ganger. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Den var ikke helt riktig sitert. Hvordan får du en homo til å skrike to ganger? -Først tar du han bakfra, så tørker du pikken på gardinene hans. Stemmer, du er nærmere men mener å huske det var "Først så tar du han hardt.." osv? Slik jeg husker Asbjørn Slettemark leste det, var det jeg refererte til. Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken. Har vært kjent lenge og nevnt på radio flere ganger. Ja vel, hadde ikke hørt det før nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Av en eller annen grunn synes jeg det der Cato-greiene er utrolig morsomt. Sikkert fordi jeg elsker de gamle Pink Panther-filmene, og begynner å humre bare jeg tenker på at en fyr som Bjarte skulle hatt en egen kampsportekspert som gjemmer seg i kråkeslottet og angriper når han minst venter det Endret 13. september 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken. Har vært kjent lenge og nevnt på radio flere ganger. Det har vært kjent lenge ja, selvfølgelig. Men at det har blitt sagt flere ganger på radio stemmer ikke. Tror det har blitt nevn én gang tidligere. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken. Har vært kjent lenge og nevnt på radio flere ganger. Det har vært kjent lenge ja, selvfølgelig. Men at det har blitt sagt flere ganger på radio stemmer ikke. Tror det har blitt nevn én gang tidligere. Har hvertfall blitt nevnt når Bjarte fridde, og mener å ha hørt det ved en tidligere anledning også. Har vel også blitt snakket om på forum(forumforumforum), både her og deres eget forum. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg kan bekrefte at navnet ble benyttet da han frei/fridde/frø til Cato. 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg kan bekrefte at navnet ble benyttet da han frei/fridde/frø til Cato. Frøy? Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Frødde, tror jeg det skal være. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Sikkert en og annen som har vært i samme situasjon som det jeg er i nå.. Jeg er litt usikker på hvor langt bak jeg har hørt RR, men vet at det ikke er så langt tilbake som 2006, for å si det sånn.. Så jeg har veldig lyst til å starte fra scratch, og bare høre meg oppover, men det er ikke så lett. Podcast-programmene jeg har vært innom går bare tilbake til og med 2012. I den velkjente bukta finner jeg bare et par torrents. En av de er på vei ned nå. 50 gb med en seeder.. Yay. Råd? Edit: Tror jaggu det skal gå bra, jeg.. Det finnes en gud!! Gidder du å linke meg? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Stakkars han flyverten, han må være drittlei av å bli fotografert hele tiden (se på RR sin FB side) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Hahahahahah! Tror faktisk han purseren så at han ble tatt bilde på det ene bildet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Får håpe han er med på spøken. Men de ligner, det er ikke noen tvil Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Stakkars han flyverten, han må være drittlei av å bli fotografert hele tiden (se på RR sin FB side) Hva. Hvor? Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Stakkars han flyverten, han må være drittlei av å bli fotografert hele tiden (se på RR sin FB side)Hva. Hvor? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå