Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var ikke helt riktig sitert.

Hvordan får du en homo til å skrike to ganger?

-Først tar du han bakfra, så tørker du pikken på gardinene hans.

Stemmer, du er nærmere men mener å huske det var "Først så tar du han hardt.." osv? 

Slik jeg husker Asbjørn Slettemark leste det, var det jeg refererte til. 

Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken.

Har vært kjent lenge og nevnt på radio flere ganger.

Ja vel, hadde ikke hørt det før nå. 

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn synes jeg det der Cato-greiene er utrolig morsomt. Sikkert fordi jeg elsker de gamle Pink Panther-filmene, og begynner å humre bare jeg tenker på at en fyr som Bjarte skulle hatt en egen kampsportekspert som gjemmer seg i kråkeslottet og angriper når han minst venter det

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Bjarte røpte faktisk navnet hennes i en sending denne uken med et uhell. Husker ikke hvilken.

Det har vært kjent lenge ja, selvfølgelig. Men at det har blitt sagt flere ganger på radio stemmer ikke. Tror det har blitt nevn én gang tidligere.

Lenke til kommentar

Det har vært kjent lenge ja, selvfølgelig. Men at det har blitt sagt flere ganger på radio stemmer ikke. Tror det har blitt nevn én gang tidligere.

Har hvertfall blitt nevnt når Bjarte fridde, og mener å ha hørt det ved en tidligere anledning også. Har vel også blitt snakket om på forum(forumforumforum), både her og deres eget forum.

Lenke til kommentar

Sikkert en og annen som har vært i samme situasjon som det jeg er i nå.. Jeg er litt usikker på hvor langt bak jeg har hørt RR, men vet at det ikke er så langt tilbake som 2006, for å si det sånn.. Så jeg har veldig lyst til å starte fra scratch, og bare høre meg oppover, men det er ikke så lett. Podcast-programmene jeg har vært innom går bare tilbake til og med 2012. I den velkjente bukta finner jeg bare et par torrents. En av de er på vei ned nå. 50 gb med en seeder.. Yay.

Råd?

Edit: Tror jaggu det skal gå bra, jeg.. Det finnes en gud!!

c829f967439cbedc2904d1202450c471.png

Gidder du å linke meg?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...